WIKI:quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Lady Antebellum had toch hun naam gewijzigd naar Lady A. ivm de verwijzing naar het slavernijverleden
quote:Op 11 juni 2020 heeft de band laten weten hun naam te wijzigen van Lady Antebellum naar Lady A. vanwege de associatie van het woord antebellum met het slavernijverleden in Amerika.
quote:Antebellum: De periode voor de Amerikaanse Burgeroorlog, specifiek in het zuiden van de Verenigde Staten
quote:
Lekker scharen.quote:
Oh ja dat doe ik af en toe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drink de hele avond week al Tripels Karmeliets. Niet meer gewend dat pils.
+1quote:
Ik wist dat er iets mee wasquote:
Ik heb er maar een tweet over verstuurd, misschien pikken ze het opquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Naam is dus niet aangepast door Radio 2... ik verwacht woedende Black Lives Matter-demonstranten op de Zoom
Komt een hoop moois zie ik. Spinvis, Nightporter, Time after Time, Love is Allquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dan ben ik al wel pitten gelukkig
Krezip meukquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht altijd dat dit een Nederlandse productie was, omdat het zo waardeloos klinkt.
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |