Dat is wel een prima vergelijking jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jamaar we hebben nu Suzan & Freek, dus hebben we ze niet meer nodig
Grand Prestige of normaal?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik nou al een uur over mijn flesje HJ doen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jamaar we hebben nu Suzan & Freek, dus hebben we ze niet meer nodig
Pils.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grand Prestige of normaal?
Over een minuut of 40 lekker slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat we vannacht ook nog t verschrikkelijke Wit Licht in de verise van Van Koningsbrugge krijgen
Yup, dan ben ik al wel pitten gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat we vannacht ook nog t verschrikkelijke Wit Licht in de verise van Van Koningsbrugge krijgen
Wel beter dan de versie van Marcoquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind die wel ok eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drink de hele avond week al Tripels Karmeliets. Niet meer gewend dat pils.quote:
Hoezo stemmen mensen daar nog in godsnaam op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |