SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Is net klaar. Ik hoor nu de nr 2000 van 2021, The National met Fake Empirequote:
Da's al snel natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel een beetje, nog steeds wel beter dan Gijskut
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Groot gemis inderdaad![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, Annemiek(e?) is tenminste niet weggestopt om 6 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Kut, Sophia Zomer js gestopt bij Paul lees ik net.
Geen Cielke, geen Sophia, kut editie.
Ohja Sophia, de muze van Stefan Stasse, hebben we ook nog gehadquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Groot gemis inderdaad![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wattes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is net klaar. Ik hoor nu de nr 2000 van 2021, The National met Fake Empire
Die Amsterdamse tongval helpt ook niet meequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef D. het volgende:
Hebben jullie bij Jeroen van Inkel ook zo'n vergane glorie gevoel?
Dan hoor jij waarschijnlijk nu zo'n beetje Rollercoaster al.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk, ik luister nu dus gewoon nog op analoge radio. Ben wel benieuwd hoe ver ik voorlig op de digitale luisteraars.
Ik moet altijd lachen dat hij nog leeft.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Amsterdamse tongval helpt ook niet mee
Ja, dat scheelt nogquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, Annemiek(e?) is tenminste niet weggestopt om 6 uur 's ochtends.
Gelukkig Annemieke op een prominent tijdstip nog aanwezig ja!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ach, Annemiek(e?) is tenminste niet weggestopt om 6 uur 's ochtends.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ik zn haydays niet ken. Bij Giel Beelen heb ik dat wel
Misschien dat dat scheeltquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem in zijn productiefste jaren nooit heel bewust meegemaakt.
Gewoon een laatste nummer kiezen en dan klaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch altijd even plannen met de Top 2000 wanneer je kunt tandenpoetsen enzo. Zo'n plaatje van Borsato aansluitend met een reclame zou ideaal zijn.
Hoe lang poets jij je tanden johquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch altijd even plannen met de Top 2000 wanneer je kunt tandenpoetsen enzo. Zo'n plaatje van Borsato aansluitend met een reclame zou ideaal zijn.
Ik mis Rick v. Velthuysen. Alleen al vanwege de mensen die viesmad worden van hem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt nog
Enige die ik echt mis t.o.v. vorig jaar is Don Leo eigenlijk. Was altijd leuk om te zien hoe oprecht hij bezig was met zijn vak en hoe hij genoot van alle liedjes.
Mwa, dat was toch echt Emmelyquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja Sophia, de muze van Stefan Stasse, hebben we ook nog gehad
Voelt nog als de dag van gisteren ditquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mis Rick v. Velthuysen. Alleen al vanwege de mensen die viesmad worden van hem.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mis Rick v. Velthuysen. Alleen al vanwege de mensen die viesmad worden van hem.
Ik zie over een tijdje Wit Licht in de versie van Jeroen van Koningsbrugge aan komen, dat lijkt me dan weer een ideaal moment om mijn kerstdiner uit te schijten...quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Dat zijn de mooie herinneringenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker zwemmen in het meertje op BKS 2017 met George Ezra live op de achtergrond
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voelt nog als de dag van gisteren dit![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel gebitten heb je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Emmely was altijd de muze/groupie van Stasse inderdaad, ik kan haar daardoor ook niet voor een volwaardige DJ aanzien nu.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, dat was toch echt Emmely
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voelt nog als de dag van gisteren dit![]()
[ afbeelding ]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffeldequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit topic explodeerde echt toen hij een broodje gehakt had
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker zwemmen in het meertje op BKS 2017 met George Ezra live op de achtergrond
Sophia speelde toch o.a. in zijn clip van Ik Zit Op een Kameel?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, dat was toch echt Emmely
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
Tja, je vraagt er ook wel om als je 'Take a Chance On Me' gaat zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk ook het hele ritueel eromheen. Trap op, gordijnen dicht in de slaapkamer, tandenpoetsen, soms nog tandrageren en vervolgens nog uitkleden. Tien minuten ben je altijd kwijt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe lang poets jij je tanden joh
Coëfficiëntenpolonaisequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Anno 2020 zouden we bij dit clipje weer schande spreken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
rebound nadat Emmely weg wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sophia speelde toch o.a. in zijn clip van Ik Zit Op een Kameel?
Lekker Vlees Noch Visch Vega kebab eten met de nietszeggende deuntjes van Ezra op de achtergrondquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zal daar wel niet bij zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat we een onder besproken groep uit de top 2000 stemmers hebben ontdekt nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef D. het volgende:
Dit nummer is prima om een uurtje zendtijd mee op te vullen bij je dagelijkse radioshow, maar als je een lijst mag samenstellen met de 35 beste nummers, dan snap ik niet dat je hiervoor kiest
Tenzij je uit Boedapest komt
Liefde!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Anno 2020 zouden we bij dit clipje weer schande spreken.
FRIKADEL!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit topic explodeerde echt toen hij een broodje gehakt had
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?quote:
Ach op de achtergrond sws prima tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lekker Vlees Noch Visch Vega kebab eten met de nietszeggende deuntjes van Ezra op de achtergrond
Dit. Daarom vind ik het gewoon kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Beter stopt hij ze daar terug.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?
Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Gewoon google image search. Naam DJ gifquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er zijn nog vijf dagen, geen zorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje dertien in een dozijn Toto dit
"Naam van dj + radio 2 + gif" googelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 database app hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wel slecht dat ze die lijst ondertussen niet een keer in de app hebben geïntegreerd.
Ik heb een keertje Dave Gone Skiing gehoord. Was een lekker nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.
6!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er zijn nog vijf dagen, geen zorgen
Wiens ass?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.
Geen Jennifer Lopez gehoord andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.
Those where the daysquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik luister wel, ik reageer alleen niet echt heel enthousiast mee in dit topic.
Ik mis haten op Rick.
Waarom bestaan dit soort gifjes?quote:
Geen enkele in het dozijn zelfquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?
Vreemd genoeg ben ik daar niet heel erg in geïnteresseerdquote:
Eentje hier, tweetje daar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?
Ik weet niet waar dit vandaan komt, dus maybe not?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Ben jij Vivi de Kylie look a like in 1990?
+1quote:
Die heb ik al jaren maar is ook een heel gedoe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 database app hebben.
Maakt niet uit, hij kan m zelf ook niet zien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik daar niet heel erg in geïnteresseerd
Toto werd niet voor niets door de groten der aarde gevraagd als begeleidingsband. En vanuit alle muzikale hoeken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een keertje Dave Gone Skiing gehoord. Was een lekker nummer.
Worden gemaakt als sticker voor Whatapp.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom bestaan dit soort gifjes?
Sowieso. Ik mis Marisa Heutink die Twister speelt tijdens Echoes, Cielke Sijbenquote:
Kut he. Ik ga zo toch maar slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen maar ook verder luisteren![]()
Dat schijnt niet helemaal zeker te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan m zelf ook niet zien.
Yup, het klootjesvolk houdt niet van vreemdgangersquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marco krijgt wel klapjes he dit jaar
Wakker blijven tot Soldier On klinkt wel heftig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef D. het volgende:
Ik overweeg wakker te blijven tot het nummer waar ik afgelopen week nog naar geluisterd zonder het helemaal droog te houden
Merlot. Witbier in de winter vind ik sowieso een beetje mwah.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slaapmutsadvies nodig: merlot of witbiertje?
Niet nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 database app hebben.
Stefan mis ik ook ergquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso. Ik mis Marisa Heutink die Twister speelt tijdens Echoes, Cielke Sijben, en fuck ik mis zelfs Stefan Stasse.
Alles zakt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marco krijgt wel klapjes he dit jaar
'Vandaag is rood, de kleur van je...' enfin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
'Niemand ziet hoe klein je bent'
That's what she said?
Verdorie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit vandaan komt, dus maybe not?
Marco als hij bij de pisbak staat hahaha!quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wakker blijven tot Soldier On klinkt wel heftig.
Ik ben een Viv, geen Vivi.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:27 schreef asco het volgende:
[..]
Verdorie.
We zaten samen te praten over een Peugot 605 in 1990 maar dan ben jij het helaas niet.
Dacht er zijn niet zoveel Vivi's.
Als je deze afkapt is ie meteen voorbij wel chill.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Rob Stenders om Marco af te kappen
Ja hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Unpopular opinion: ik hoor net zo lief Speeltuin als deze obligate boomerrock.
Dit scharen wij niet onder boomerrock.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Ceequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Trollquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef DireStraits7 het volgende:
't Is gewoon een nietszeggend rocknummer.quote:
You gotta start somewhere.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In je eentje is er niet veel aan
Grondleggers van de punkrockquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit scharen wij niet onder boomerrock.
Ik hoor ze toch echt wat zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
't Is gewoon een nietszeggend rocknummer.
Hoe plaats ik die smiley's ook alweer, welke code?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://i.imgur.com/rVdy32c.gifquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe plaats ik die smiley's ook alweer, welke code?
Een van de grondleggers van punkrock nikszeggend noemenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
't Is gewoon een nietszeggend rocknummer.
Volgens mij heb ik op Time To Pretend gestemd, wat me helemaal niets heeft opgeleverd.quote:
Omdat MGMT veel beter is, me dunkt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staan Empire Of The Sun er niet in maar MGMT wel.
Ja je kunt er ook niets aan doen dat je Borsato zo goed vindt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef DireStraits7 het volgende:
Die mag er ook wel een keertje in!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Een buitengewoon minderwaardige mening, dunkt mij.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat MGMT veel beter is, me dunkt.
Behalve een like want dat nummer is helemaal botergeil.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op Time To Pretend gestemd, wat me helemaal niets heeft opgeleverd.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Berkery het volgende:
Netflix tip: Deadly Class. Geen ruk aan, maar de jaren '80 muziekkeuze is 10/10
Weet ik eigenlijk niet, heb op allebei gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Mani89 het volgende:
quote:CONTROL YOURSELF!!
TAKE ONLY WHAT YOU NEED FROM IT!!
A FAMILY OF TREES WANTING!!
TO BE HAUNTED!!
CONTROL YOURSELF!!
TAKE ONLY WHAT YOU NEED FROM IT!!
A FAMILY OF TREES WANTING!!
TO BE HAUNTED!!
Invloed zegt niets over kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Een van de grondleggers van punkrock nikszeggend noemen
Je kunt ook overdrijven hequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef asco het volgende:
Een van de weinige leuke nummer na 1997.![]()
Een kans om Nederland weer een smakeloos land te noemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op Time To Pretend gestemd, wat me helemaal niets heeft opgeleverd.
Dat vind ik niet zo rullevant, wat jij vindt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een buitengewoon minderwaardige mening, dunkt mij.
Welleke van EOTS?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, heb op allebei gestemd
Er zijn zat leuke nummers na 1997quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef asco het volgende:
rearviewmirrorquote:
Op die manier blijf je rommelen in de marge.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo rullevant, wat jij vindt.
Inderdaad, zo'n leuk nummer is het helemaal niet.quote:
Ow niet iets belangrijks dus.quote:
Goh ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een kans om Nederland weer een smakeloos land te noemen.
Genoeg in die 23 jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn zat leuke nummers na 1997
Je luistert alleen de eerste 4 nummers van de Top 2000?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef asco het volgende:
Als het een matig nummer was geweest, dan waren andere bands niet op het idee gekomen om ook zulke muziek te maken hè?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Invloed zegt niets over kwaliteit.
Over gezopen gesproken. Ws is het verstandig voor mij om zo te gaan slapenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
Ik praat altijd eerlijk als ik gezopen heb.
Welke was het?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zie net dat ik tussen 23 en 00u mijn eerste stemnummer gemist heb
FYPquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef asco het volgende:
Een van de honderden leuke nummers na 1997.![]()
Je kan iets niet nikszeggend noemen als het zo verdomde invloedrijk is geweest. Je lult jezelf vast.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Invloed zegt niets over kwaliteit.
Inspiratie van het album 'Americana' van the Offspring? 🤔quote:
Aha, op 11 dus!quote:
Waar zijn dan alle jaren '30 rock n roll nummers in de lijst dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Als het een matig nummer was geweest, dan waren andere bands niet op het idee gekomen om ook zulke muziek te maken hè?
@asco praat altijd eerlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
@Gale_Boelticher jaaaaaa V(L)OER ONS AF!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pixies erna ook echt, afvloergenot
Ik welquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Ik weet niet eens of ik hier ook op heb gestemd
Trusten DAquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, was mooi om deze nog even te luisteren met jullie. Welterusten mensen
Roy Orbison - You Got It.quote:
Hoe was je kerstdiner met de familie zonder de familie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Weltrustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, was mooi om deze nog even te luisteren met jullie. Welterusten mensen
Debaser is wel leker vuig ja. Staat Where is My Mind erin? Nee zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liever nog Here Comes Your Man of Debaser, maar ach hee Pixies erin is al best uniek
Mr grievesquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liever nog Here Comes Your Man of Debaser, maar ach hee Pixies erin is al best uniek
het zijn er ook meerdere.quote:
Prima nummer toch? Heerlijke stem heeft Orbisonquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Roy Orbison - You Got It.
Jaja, geen smaak enzo. Door mijn vader als kind aan zijn muziek toegekomen en blij verrast.
Dat een nummer ooit invloedrijk is geweest betekent niet dat het voor eeuwig fris en vernieuwend klinkt. Tal van invloedrijke nummers die anno 2020 helemaal niet zo bijzonder meer zijn. Zie ik ook het beginoeuvre van The Who.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan iets niet nikszeggend noemen als het zo verdomde invloedrijk is geweest. Je lult jezelf vast.
Ik weet zeker dat ik het niet deed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef Berkery het volgende:
Wat nou geen smaak, bazennummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, geen smaak enzo.
Is gewoon een prima nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja, geen smaak enzo. Door mijn vader als kind aan zijn muziek toegekomen en blij verrast.
Even opgezocht en dit blijkt hun enige nummer in de lijst te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Debaser is wel leker vuig ja. Staat Where is My Mind erin? Nee zeker
Doolittle is een geweldig albumquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
Pixies, ook zo'n band die ik alleen tijdens de top 2000 hoor.
Wel lekkere muziek
Ah, Roy Urbi et Orbison.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Show me!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef asco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |