Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?quote:
Ach op de achtergrond sws prima tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lekker Vlees Noch Visch Vega kebab eten met de nietszeggende deuntjes van Ezra op de achtergrond
Dit. Daarom vind ik het gewoon kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Beter stopt hij ze daar terug.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?
Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Gewoon google image search. Naam DJ gifquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er zijn nog vijf dagen, geen zorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje dertien in een dozijn Toto dit
"Naam van dj + radio 2 + gif" googelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 database app hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wel slecht dat ze die lijst ondertussen niet een keer in de app hebben geïntegreerd.
Ik heb een keertje Dave Gone Skiing gehoord. Was een lekker nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |