Coëfficiëntenpolonaisequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
Anno 2020 zouden we bij dit clipje weer schande spreken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
rebound nadat Emmely weg wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sophia speelde toch o.a. in zijn clip van Ik Zit Op een Kameel?
Lekker Vlees Noch Visch Vega kebab eten met de nietszeggende deuntjes van Ezra op de achtergrondquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker zwemmen in het meertje op BKS 2017 met George Ezra live op de achtergrond
Ik zal daar wel niet bij zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat we een onder besproken groep uit de top 2000 stemmers hebben ontdekt nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef D. het volgende:
Dit nummer is prima om een uurtje zendtijd mee op te vullen bij je dagelijkse radioshow, maar als je een lijst mag samenstellen met de 35 beste nummers, dan snap ik niet dat je hiervoor kiest
Tenzij je uit Boedapest komt
Liefde!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Anno 2020 zouden we bij dit clipje weer schande spreken.
FRIKADEL!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit topic explodeerde echt toen hij een broodje gehakt had
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?quote:
Ach op de achtergrond sws prima tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lekker Vlees Noch Visch Vega kebab eten met de nietszeggende deuntjes van Ezra op de achtergrond
Dit. Daarom vind ik het gewoon kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Beter stopt hij ze daar terug.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |