Voelt nog als de dag van gisteren ditquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mis Rick v. Velthuysen. Alleen al vanwege de mensen die viesmad worden van hem.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik mis Rick v. Velthuysen. Alleen al vanwege de mensen die viesmad worden van hem.
Ik zie over een tijdje Wit Licht in de versie van Jeroen van Koningsbrugge aan komen, dat lijkt me dan weer een ideaal moment om mijn kerstdiner uit te schijten...quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch altijd even plannen met de Top 2000 wanneer je kunt tandenpoetsen enzo. Zo'n plaatje van Borsato aansluitend met een reclame zou ideaal zijn.
Dat zijn de mooie herinneringenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker zwemmen in het meertje op BKS 2017 met George Ezra live op de achtergrond
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voelt nog als de dag van gisteren dit![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel gebitten heb je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch altijd even plannen met de Top 2000 wanneer je kunt tandenpoetsen enzo. Zo'n plaatje van Borsato aansluitend met een reclame zou ideaal zijn.
Emmely was altijd de muze/groupie van Stasse inderdaad, ik kan haar daardoor ook niet voor een volwaardige DJ aanzien nu.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, dat was toch echt Emmely
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voelt nog als de dag van gisteren dit![]()
[ afbeelding ]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffeldequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit topic explodeerde echt toen hij een broodje gehakt had
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker zwemmen in het meertje op BKS 2017 met George Ezra live op de achtergrond
Sophia speelde toch o.a. in zijn clip van Ik Zit Op een Kameel?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, dat was toch echt Emmely
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
Tja, je vraagt er ook wel om als je 'Take a Chance On Me' gaat zingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Hier sprak iedereen grove schande van, totdat we er amper 1 uur later achter kwamen dat hij gewoon z'n dochter knuffels![]()
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk ook het hele ritueel eromheen. Trap op, gordijnen dicht in de slaapkamer, tandenpoetsen, soms nog tandrageren en vervolgens nog uitkleden. Tien minuten ben je altijd kwijt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe lang poets jij je tanden joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |