Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Toto moet vinden. Het gaat wel, maar het is zo overdreven gelikt en overgeproduceerd.
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Gewoon google image search. Naam DJ gifquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?
Er zijn nog vijf dagen, geen zorgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef peaceman het volgende:
Het was een leuke dag, alleen geen reet gehoord van de top 2000
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beetje dertien in een dozijn Toto dit
"Naam van dj + radio 2 + gif" googelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al deze leipe gifjes vandaan Dago?
Niet de Top 2000 database app hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wel slecht dat ze die lijst ondertussen niet een keer in de app hebben geïntegreerd.
Ik heb een keertje Dave Gone Skiing gehoord. Was een lekker nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is vooral spijtig dat de meesten Toto alleen kennen van dit soort nummers en daardoor nooit te weten komen hoe veelzijdig deze band is.
6!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er zijn nog vijf dagen, geen zorgen
Wiens ass?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.
Geen Jennifer Lopez gehoord andersquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig uur heb je ook nog eens Ass gemist.
Those where the daysquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik luister wel, ik reageer alleen niet echt heel enthousiast mee in dit topic.
Ik mis haten op Rick.
Waarom bestaan dit soort gifjes?quote:
Geen enkele in het dozijn zelfquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?
Vreemd genoeg ben ik daar niet heel erg in geïnteresseerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |