Eentje hier, tweetje daar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles van toto toch?
Ik weet niet waar dit vandaan komt, dus maybe not?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Ben jij Vivi de Kylie look a like in 1990?
+1quote:
Die heb ik al jaren maar is ook een heel gedoe.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet de Top 2000 database app hebben.
Maakt niet uit, hij kan m zelf ook niet zien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik daar niet heel erg in geïnteresseerd
Toto werd niet voor niets door de groten der aarde gevraagd als begeleidingsband. En vanuit alle muzikale hoeken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een keertje Dave Gone Skiing gehoord. Was een lekker nummer.
Worden gemaakt als sticker voor Whatapp.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom bestaan dit soort gifjes?
Sowieso. Ik mis Marisa Heutink die Twister speelt tijdens Echoes, Cielke Sijbenquote:
Kut he. Ik ga zo toch maar slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk slapen maar ook verder luisteren![]()
Dat schijnt niet helemaal zeker te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan m zelf ook niet zien.
Yup, het klootjesvolk houdt niet van vreemdgangersquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marco krijgt wel klapjes he dit jaar
Wakker blijven tot Soldier On klinkt wel heftig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef D. het volgende:
Ik overweeg wakker te blijven tot het nummer waar ik afgelopen week nog naar geluisterd zonder het helemaal droog te houden
Merlot. Witbier in de winter vind ik sowieso een beetje mwah.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slaapmutsadvies nodig: merlot of witbiertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |