Vanuit Barca soms onder de 100 euro retour. Dubbelgenot.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Boston is een mooie stad
Maar net iets te ver weg
graag gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:12 schreef ok01 het volgende:
Dit is een mooie![]()
Dank aan iedereen die erop gestemd heeft, ook aan de mensen die op Boston hebben gestemd
Dag Zor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:12 schreef Zorro het volgende:
Ja Jeroen, De Rockman en zulks. Ik heb er nog een, zo'n walkman achtig ding.
Nou, nu ga ik echt naar bed. Truste en tot morgen
Wel een beetje, nog steeds wel beter dan Gijskutquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef D. het volgende:
Hebben jullie bij Jeroen van Inkel ook zo'n vergane glorie gevoel?
Nee, maar dat komt omdat ik zn haydays niet ken. Bij Giel Beelen heb ik dat welquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef D. het volgende:
Yup, het voelt een beetje treurig aan, alsof het allemaal te snel voor 'm gaatquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef D. het volgende:
Groot gemis inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Kut, Sophia Zomer js gestopt bij Paul lees ik net.
Geen Cielke, geen Sophia, kut editie.
Hier is Bart Arens net klaar met zijn mix.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk, ik luister nu dus gewoon nog op analoge radio. Ben wel benieuwd hoe ver ik voorlig op de digitale luisteraars.
Jessica van Hedwig?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef asco het volgende:
Mijn eerste kus en de naam was Jessica van H.![]()
Hoor je Rollercoaster al?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk, ik luister nu dus gewoon nog op analoge radio. Ben wel benieuwd hoe ver ik voorlig op de digitale luisteraars.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier is Bart Arens net klaar met zijn mix.
De tekst is eigenlijk heel ironisch. Hij heeft veel shit in zn leven meegemaakt blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit nummer is zo bittersweet eigenlijk
Doe ik morgen ook weer, stiekem wel fijner.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, ik heb hem in zijn productiefste jaren nooit heel bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:13 schreef D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |