SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:09 schreef zorro28 het volgende:
Hierna even uit dit topic wel om andere dingen te doen. Zoals kerstdiner voorbereiden.
Zelden zo genoten van een livestream concert als die keer op het veld in Landgraaf toen we naar The Cure op Pinkpop keken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zelden zo genoten van een livestream concert als die keer in de kroeg toen we naar The Cure op Pinkpop keken.
Nee dat is Joy Division.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:09 schreef Zorro het volgende:
Als je nog niet depressief bent word je het hier wel van.
Zo zijn er ook mensen die denken dat Brown Eyed Girl van Morrison van Mick Jagger isquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelden zo genoten van een livestream concert als die keer op het veld in Landgraaf toen we naar The Cure op Pinkpop keken.
En Born To Be Alive van de Village People.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die denken dat Brown Eyed Girl van Morrison van Mick Jagger is
Ik word juist somber (niet depri) van die vrolijke zomer deuntjes, Dit soort nummers (van The Cure) doet mij juist goed...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:09 schreef Zorro het volgende:
Als je nog niet depressief bent word je het hier wel van.
Sneeuwvlokjes zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit uurtje begint wel top zo.
Dit is typisch muziek die mijn ouders dan al als herrie zouden kwalificeren
Ze hebben veel 'herrie' gemaakt, maar deze valt wel mee tochquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit uurtje begint wel top zo.
Dit is typisch muziek die mijn ouders dan al als herrie zouden kwalificeren
Godsamme, deze was ik alweer vergetenquote:
Die staan dan ook hogerquote:
Van Morrisonquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die denken dat Brown Eyed Girl van Morrison van Mick Jagger is
Staat Silverfuck daar er wel in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staan gelukkig wel in de snob 2000
Kun je nagaan hoe erg het is met die mensen. Heb er ook een paar in mijn familie.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben veel 'herrie' gemaakt, maar deze valt wel mee toch
Ik vind dit toch wel de beste.quote:
#93.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Silverfuck daar er wel in?
Kijk daar rechts, waar de magnolia groeitquote:
Mashup op 1?quote:
quote:
Oei, ik blijf hier ver achter.quote:
Billy kan echt niet zingen, maar dat is wel de charme.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien dat ik Daydream beter vind, daar zingt Billy wel goed.
Wel knap om als mr Slowhand toch een White Room te creëren met Creamquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef peaceman het volgende:
Geen fan van mr. Slowhand, maar in Cream prima te pruimen
Nee, maar wel Porcelina Of The Vast Oceans en Soma.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat Silverfuck daar er wel in?
Met Baker samen vind ik het wel te doen. Blind Faith ook prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef peaceman het volgende:
Geen fan van mr. Slowhand, maar in Cream prima te pruimen
dan staat de mooiste er dus niet in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, maar wel Porcelina Of The Vast Oceans en Soma.
Edje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voorloper van the A-Team? Het deuntje lijkt er wel wat op.
White Room zal nog wel komen??quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar komt de cream soms vandaan.
Live outside t Torentjequote:
Zeker wel. 10cc ook nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
White Room zal nog wel komen??
Toch?
Mag ik hopen dan??
Enjoy!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om me gereed te maken voor het Kerstfeest bij mijn moeder. Fijne dag nog en tot morgen
666quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
White Room zal nog wel komen??
Toch?
Mag ik hopen dan??
Dag Diaan, neem je peaceman mee?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om me gereed te maken voor het Kerstfeest bij mijn moeder. Fijne dag nog en tot morgen
Ja ze neemt me mee, ze neemt me mee op reis (3 straten verderop).quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dag Diaan, neem je peaceman mee?
Kruipend terug.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ze neemt me mee, ze neemt me mee op reis (3 straten verderop).
Gezellig, hebben wij ook es gelegenheid in te lopen op jouw postcijfersquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ze neemt me mee, ze neemt me mee op reis (3 straten verderop).
sluit ik niet uitquote:
Ik heb vorig jaar al minder gepostquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gezellig, hebben wij ook es gelegenheid in te lopen op jouw postcijfers
Volgens mij niet. Maar haar man bespeelt nog wel de juiste snaar bij Annemiekquote:
Samequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef Berkery het volgende:
Jaren '80 Power Ballads, mijn guilty pleasure
Schorpioenen staan er ook nog wel in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef Berkery het volgende:
Jaren '80 Power Ballads, mijn guilty pleasure
die fietst hier wel eens langsquote:
Gelukkig * 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar haar man bespeelt nog wel de juiste snaar bij Annemiek
Vieze vent.quote:
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.quote:
voor de sfeer?quote:
Dat is dan weer een uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Schorpioenen staan er ook nog wel in.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
ik heb m alleen hier in het park zien fietsen. Wat overigens niet mag. Wat een rebel is het ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
Area 51?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vandenberg heeft ook nog zijn eigen luchtmachtbasis opgericht in Amerika.
Lekkere meezingersquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Rots me als een orkaan is gewoon gitaar helden genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Jij ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lieve medeposters, ik ga ervandoor. Coronaproof kerst met de fam.
Lat0rs en enjoy
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Rock You Like A Hurricanequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Beter Still Loving Youquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Wonen in een kast van n huis in Aaltenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Berkery het volgende:
Ad van den Berg heeft Angus Young aan zijn Nederlandse vrouw gekoppeld, las ik laatst.
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/onXm9Ji8uaMsDepn8
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nou een lekker nummer om zelf te gitarenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rots me als een orkaan is gewoon gitaar helden genot
Gebeurt er nog es wat in je levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halen
Blijkbaar waren die er alleen vanmorgen.quote:
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al wat ouder, want gaat nog over Adje en de Moonkings, maar hele fijne docu over VDB:
https://www.ntr.nl/Het-Uu(...)e-Wolf/VPWON_1284670
Lijkt helemaal niet op een billyquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wonen in een kast van n huis in Aalten
[ afbeelding ]
Dus het is jouw schuldquote:
Je rijdt op die highway regelrecht op die ingang af. Zijn toen toch maar linksaf geslagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halen
True. Ik word wel dubbelagent danquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog es wat in je leven
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezettingquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Ocean? Idol? Joel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt helemaal niet op een billy
Gevangenis?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wonen in een kast van n huis in Aalten
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een tunnel geloof ik naar de andere kant van de straatquote:
Oja, dat heb ik wel gelezen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.
Kom hem vast wel weer tegen, post-corona.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezetting
Nopequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Is Out of Space het eerste lied waar we allemaal enthousiast van worden?
Geen idee, wanneer komt dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan me voorstellen dat generatie Z het zo ziet.quote:
Zo geweldig vind ik dit nummer niet trouwens. Maar Prodigy is wel gewoon top. Zou liever Run With the Wolves zien. Dan heeft Dave Grohlgod ook weer een nummer erbij in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is diep, diep matig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dit valt dan ineens weer tegen he.
Break & Enter god.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik dit nummer niet trouwens. Maar Prodigy is wel gewoon top. Zou liever Run With the Wolves zien. Dan heeft Dave Grohlgod ook weer een nummer erbij in de lijst
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik sta nu ook in de studio achter Annemieke
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik sta nu ook in de studio achter Annemieke
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet gaan.. Hele fijne middag en avond allemaal![]()
Een van de weinige dingen die ik niet lustquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet o.a. stoofperen vanavond zag ik.
Laterquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
have funquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
De meesten zo tussen 1 en 7 december ongeveer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer denk je: ik kies dit als beste Meat Loaf nr in mn lijst?
Als je in de overgang zit, vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik niet lust
Ach generatie Z heeft ook een baggersmaak als ik de top40 lijst zie. Allemaal Marokaanse hiphop en Famke Louise meukquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat generatie Z het zo ziet.
Wij xennials zijn meer gekkigheid gewend.
Tot ziensquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Dat je dan Bat Out Of Hell of For Crying Out Loud moet kiezen lijkt me duidelijk ja. Als is zoals gezegd alles van dit albumquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anderhalf meter!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visitie is er, dus ik zal vandaag nog maar zeer beperkt aanwezig zijn
Het is godzijdank niet zo aanstellerig als veel van zijn andere werk. Dat trek ik nog slechter. Wat mij betreft was de top 2000 meat loaf vrijquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peren zelf wel hoor, maar stoofpeertjesquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is godzijdank niet zo aanstellerig als van zijn andere werk. Dat trek ik nog slechter. Wat mij betreft was de top 2000 meat loaf vrij
Het lijkt wel eerste kerstdag nu je het zegt.quote:
Have funquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga de PC uit doen, dus zal niet veel meer hier posten vandaag. Af en toe wat via de telefoon.
Fijne dag allemaal in elk geval en tot snel![]()
![]()
Ik vind gewone peren juist viesquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Peren zelf wel hoor, maar stoofpeertjes
Dacht dat we in lockdown zaten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het lijkt wel eerste kerstdag nu je het zegt.
Fijne dag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga de PC uit doen, dus zal niet veel meer hier posten vandaag. Af en toe wat via de telefoon.
![]()
ja toen vonden we het nog kunnen dat hij dit zong.quote:
Verstandigste wat ik gelezen heb vandaag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef Berkery het volgende:
Eerste kerstdag diner is geannuleerd vanwege Corona, zit nu lekker thuis met gezin en vanavond eten we zelfgemaakte spareribs uit de slowcooker.
En ik heb nog wat bierpakketten staan van mijn verjaardag. Best. Kerst .Ever.
Ja, maar het is gemiddeld genomen wel meer gladgestreken dan wat mijn generatie vroeger mee kreeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach generatie Z heeft ook een baggersmaak als ik de top40 lijst zie. Allemaal Marokaanse hiphop en Famke Louise meuk
Uitgezonderd een verdwaald nummer hier en daar is het tot 16:00 dan ook doffe ellende.quote:
Zijn dochter is ook bezig om een carrière van de grond te krijgen. Niet heel slecht, ook nietquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
![]()
Zoek mijn post van gisteren over The Weeknd maar even op voor mijn standpunt in dezes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja toen vonden we het nog kunnen dat hij dit zong.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
![]()
Ik doe niet mee aan de hype, MJ blijft geweldigquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja toen vonden we het nog kunnen dat hij dit zong.
sorry geen zin inquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zoek mijn post van gisteren over The Weeknd maar even op voor mijn standpunt in dezes.
Boh spareribs zijn wel echtquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef Berkery het volgende:
Eerste kerstdag diner is geannuleerd vanwege Corona, zit nu lekker thuis met gezin en vanavond eten we zelfgemaakte spareribs uit de slowcooker.
En ik heb nog wat bierpakketten staan van mijn verjaardag. Best. Kerst .Ever.
Echt welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de hype, MJ blijft geweldig
Gaat het wel goed met die vriend van je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriend van me appt net dat ie Giel heeft teruggeluisterd.
" Alle talks van Giel’s eerste uur gehoord, enige zoom praatje was dat er gereset moet worden door teveel naakt 😂"
Had verwacht dat t nog wel even zou duren maar mooi dat mensen de gelegenheid meteen aangrepen
Fijne dag peacequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
![]()
Kan wel samen met de dochter van Cobain wat gaan doen. Misschien komt er nog wat vernieuwends uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn dochter is ook bezig om een carrière van de grond te krijgen. Niet heel slecht, ook niet. Maar klinkt wel okee.
BOOH Stemlijstgenot!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je dan Bat Out Of Hell of For Crying Out Loud moet kiezen lijkt me duidelijk ja. Als is zoals gezegd alles van dit album
Vind ik ook, die man heeft zulke fijne nummers gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de hype, MJ blijft geweldig
Heb ik dus wel wat gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
" Alle talks van Giel’s eerste uur gehoord, enige zoom praatje was dat er gereset moet worden door teveel naakt 😂"
Had verwacht dat t nog wel even zou duren maar mooi dat mensen de gelegenheid meteen aangrepen
#metooquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,
Ik ben nog steeds fan van K3quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind ik ook, die man heeft zulke fijne nummers gemaakt
Was ook de eerste 'echte' artiest van wie ik fan was na K3 en Bert en Ernie.
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van K3
Lol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je houdt echt niet van jaren 90-electronica, geloof ik.quote:
In de bonus dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Tevens het enige album wat ik op LP, MC en CD heb
K3 ben ik nooit echt in gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Right about nowquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Rockafeller Skank staat niet in de lijst he?
Fout.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je houdt echt niet van jaren 90-electronica, geloof ik.
Dat was toch het hele principe van Fatboy Slim?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Zorro het volgende:
Dit klinkt alsof de producer net een nieuw mengpaneel had en dacht "Even kijken wat die knopjes allemaal doen"
Haha, nee, wat denk jij nou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
K3 ben ik nooit echt in gekomen.Gert was er vrij snel overheen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige plaat van hem die in de lijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fout.
Ik hou helemaal niet van electronica.
Dat ik dat een betere plaat vind dan Praise Youquote:
Karen is wel echt een milf gewordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mij
Sorry, ik moet hier uiteraard een uitzondering voor maken.quote:
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ik dat een betere plaat vind dan Praise You
Er hangt wat aan dr lip.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Karen is wel echt een milf geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
K3 ben ik nooit echt in gekomen.Gert welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Wie het is weet ik niet maar dit Washington.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |