Ik vind de Prodigy inderdaad echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vind je het zó erg?
Het is een merkwaardige rode draad geweest binnen een grillige muzikale levensloop. Het was er eigenlijk altijd.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vind je het zó erg?
Het is een merkwaardige rode draad geweest binnen een grillige muzikale levensloop. Het was er eigenlijk altijd.
Geen Stenders dus zal wel nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt er eigenlijk ook Streeknieuws bij Matijn voorbij???
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
Ehh,..Dragonball Z: dé manier om een andere taal te leren (heb zowel Duitse als Franse dubs bekeken in een tijd dat Internet alleen nog voor het US Army beschikbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Eens. Een paar jaar geleden had je op de eerste dag heel veel goede nummers, maar dit jaar is het zoeken naar de redelijke nummers tussen troep. Gelukkig betekent dat dat er de komende jaren veel zooi uitgaat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil geen ouwe zeur worden, maar deze regio van de lijst is wel echt een stuk slechter geworden dan tot een jaar of 5 geleden. Er staan bijna alleen maar nrs die er niet horen. Nrs die niet in de lijst horen of nrs die een stuk hoger horen. Bijna niks op zn juiste plek
Ja er staat veel in wat om te janken is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteel
Nee, want Rob is er nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, Bløf!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteel
Blijft toch mooi hoe 5 minuten in die serie soms 5 afleveringen van 20? minuten duurdequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dragonball Z: dé manier om een andere taal te leren (heb zowel Duitse als Franse dubs bekeken in een tijd dat Internet alleen nog voor het US Army beschikbaar was
Hoe minder Matijn, hoe beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
hij wilde nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Rob er niet? Nu horen we straks Borsato helemaal
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie dat gezegd ja?quote:
Nee joh, altijd blijven lachen, tis Kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja er staat veel in wat om te janken is.
Ook geen Carolien. Dus kunnen Pink Floyd en Supertramp niet verwisseld wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft toch mooi hoe 5 minuten in die serie soms 5 afleveringen van 20? minuten duurde
Oh, dus het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)
Op z'n verjaardag nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesus positief getest op corona vandaag.
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook geen Carolien. Dus kunnen Pink Floyd en Supertramp niet verwisseld worden
(ja dat heeft ze laatst gedaan...![]()
![]()
![]()
)
Oh met kerst is alles leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee joh, altijd blijven lachen, tis Kerst
Dan ga ik terug naar 3.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rob wordt meer een man van de Top 1000
Klopt jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriend
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat was twee jaar terug ook al zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Out of Space heb ik alvast op mijn stemlijst gezet voor volgend jaar, die dondert bijna de lijst uit
En Ivory Madonna van UB40quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, eh,........maak er wat van zou ik zo zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |