En vergeet Goku en Vegeta niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Niet haten op DBZ, daardoor is Floor Jansen bekend geworden.
En Emma Heesters.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
het is mislukt, je bent het toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil geen ouwe zeur worden, maar deze regio van de lijst is wel echt een stuk slechter geworden dan tot een jaar of 5 geleden. Er staan bijna alleen maar nrs die er niet horen. Nrs die niet in de lijst horen of nrs die een stuk hoger horen. Bijna niks op zn juiste plek
In Nederland ja, daarbuiten was ze het al een tijdjequote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is mislukt, je bent het toch.
Ik blijf het raar vinden dat ze dat programma er voor nodig had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Berkery het volgende:
quote:
Ehh,..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Vind je het zó erg?quote:
Gewoon go with the flow, ik vind deze dagen bijna alle muziek mooi. Top2000 is zo lekker sentimenteelquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt komende dagen wel beter, t is altijd een beetje opstarten en wennen aan de hoeveelheid meuk. Tegen zondag heb ik wel n schild ontwikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |