Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft toch mooi hoe 5 minuten in die serie soms 5 afleveringen van 20? minuten duurde
Oh, dus het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
Grinnik, dan moet je sommige sportanimes eens terugkijken. Kuroko no Basuke (basketbal) en Haikyuu (volleybal) laten een wedstrijd van een uur een heel seizoen duren (jaar wachten op een uitslag is wel erg overdreven)
Op z'n verjaardag nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jesus positief getest op corona vandaag.
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook geen Carolien. Dus kunnen Pink Floyd en Supertramp niet verwisseld worden
(ja dat heeft ze laatst gedaan...![]()
![]()
![]()
)
Oh met kerst is alles leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee joh, altijd blijven lachen, tis Kerst
Dan ga ik terug naar 3.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rob wordt meer een man van de Top 1000
Klopt jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar favo PF-nummer is Take a look at my girlfriend
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat was twee jaar terug ook al zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Out of Space heb ik alvast op mijn stemlijst gezet voor volgend jaar, die dondert bijna de lijst uit
En Ivory Madonna van UB40quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, eh,........maak er wat van zou ik zo zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |