Laterquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet gaan.. Hele fijne middag en avond allemaal![]()
have funquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
De meesten zo tussen 1 en 7 december ongeveer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer denk je: ik kies dit als beste Meat Loaf nr in mn lijst?
Als je in de overgang zit, vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik niet lust
Ach generatie Z heeft ook een baggersmaak als ik de top40 lijst zie. Allemaal Marokaanse hiphop en Famke Louise meukquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat generatie Z het zo ziet.
Wij xennials zijn meer gekkigheid gewend.
Tot ziensquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Dat je dan Bat Out Of Hell of For Crying Out Loud moet kiezen lijkt me duidelijk ja. Als is zoals gezegd alles van dit albumquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anderhalf meter!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visitie is er, dus ik zal vandaag nog maar zeer beperkt aanwezig zijn
Het is godzijdank niet zo aanstellerig als veel van zijn andere werk. Dat trek ik nog slechter. Wat mij betreft was de top 2000 meat loaf vrijquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peren zelf wel hoor, maar stoofpeertjesquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is godzijdank niet zo aanstellerig als van zijn andere werk. Dat trek ik nog slechter. Wat mij betreft was de top 2000 meat loaf vrij
Het lijkt wel eerste kerstdag nu je het zegt.quote:
Have funquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga de PC uit doen, dus zal niet veel meer hier posten vandaag. Af en toe wat via de telefoon.
Fijne dag allemaal in elk geval en tot snel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |