Je rijdt op die highway regelrecht op die ingang af. Zijn toen toch maar linksaf geslagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halen
True. Ik word wel dubbelagent danquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog es wat in je leven
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezettingquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Ocean? Idol? Joel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt helemaal niet op een billy
Gevangenis?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wonen in een kast van n huis in Aalten
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een tunnel geloof ik naar de andere kant van de straatquote:
Oja, dat heb ik wel gelezen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.
Kom hem vast wel weer tegen, post-corona.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezetting
Nopequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Is Out of Space het eerste lied waar we allemaal enthousiast van worden?
Geen idee, wanneer komt dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Is Out of Space het eerste lied waar we allemaal enthousiast van worden?
Ik kan me voorstellen dat generatie Z het zo ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |