Schorpioenen staan er ook nog wel in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef Berkery het volgende:
Jaren '80 Power Ballads, mijn guilty pleasure
die fietst hier wel eens langsquote:
Gelukkig * 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar haar man bespeelt nog wel de juiste snaar bij Annemiek
Vieze vent.quote:
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.quote:
voor de sfeer?quote:
Dat is dan weer een uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Schorpioenen staan er ook nog wel in.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
ik heb m alleen hier in het park zien fietsen. Wat overigens niet mag. Wat een rebel is het ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
Area 51?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vandenberg heeft ook nog zijn eigen luchtmachtbasis opgericht in Amerika.
Lekkere meezingersquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Rots me als een orkaan is gewoon gitaar helden genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Jij ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lieve medeposters, ik ga ervandoor. Coronaproof kerst met de fam.
Lat0rs en enjoy
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Rock You Like A Hurricanequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Beter Still Loving Youquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lat0rs en enjoy
Wonen in een kast van n huis in Aaltenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Berkery het volgende:
Ad van den Berg heeft Angus Young aan zijn Nederlandse vrouw gekoppeld, las ik laatst.
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/onXm9Ji8uaMsDepn8
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nou een lekker nummer om zelf te gitarenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rots me als een orkaan is gewoon gitaar helden genot
Gebeurt er nog es wat in je levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halen
Blijkbaar waren die er alleen vanmorgen.quote:
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al wat ouder, want gaat nog over Adje en de Moonkings, maar hele fijne docu over VDB:
https://www.ntr.nl/Het-Uu(...)e-Wolf/VPWON_1284670
Lijkt helemaal niet op een billyquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wonen in een kast van n huis in Aalten
[ afbeelding ]
Dus het is jouw schuldquote:
Je rijdt op die highway regelrecht op die ingang af. Zijn toen toch maar linksaf geslagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Durf niet te klikken. Straks komt de CIA me halen
True. Ik word wel dubbelagent danquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog es wat in je leven
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezettingquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens gezien volgens mij. Is ie gestopt met Moonkings? Ook nog wel live gezien, was wel leuk.
Ocean? Idol? Joel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt helemaal niet op een billy
Gevangenis?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wonen in een kast van n huis in Aalten
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een tunnel geloof ik naar de andere kant van de straatquote:
Oja, dat heb ik wel gelezen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Yes, heeft nu een ander project. Die zanger van de Moonkings is boer en die wilde geen lange tournees doen.
Kom hem vast wel weer tegen, post-corona.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft nu weer Vandenberg. Met compleet nieuwe bezetting
Nopequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Is Out of Space het eerste lied waar we allemaal enthousiast van worden?
Geen idee, wanneer komt dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan me voorstellen dat generatie Z het zo ziet.quote:
Zo geweldig vind ik dit nummer niet trouwens. Maar Prodigy is wel gewoon top. Zou liever Run With the Wolves zien. Dan heeft Dave Grohlgod ook weer een nummer erbij in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is diep, diep matig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dit valt dan ineens weer tegen he.
Break & Enter god.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik dit nummer niet trouwens. Maar Prodigy is wel gewoon top. Zou liever Run With the Wolves zien. Dan heeft Dave Grohlgod ook weer een nummer erbij in de lijst
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik sta nu ook in de studio achter Annemieke
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef FritsFlits het volgende:
Ik sta nu ook in de studio achter Annemieke
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet gaan.. Hele fijne middag en avond allemaal![]()
Een van de weinige dingen die ik niet lustquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet o.a. stoofperen vanavond zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |