Schorpioenen staan er ook nog wel in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:19 schreef Berkery het volgende:
Jaren '80 Power Ballads, mijn guilty pleasure
die fietst hier wel eens langsquote:
Gelukkig * 2quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar haar man bespeelt nog wel de juiste snaar bij Annemiek
Vieze vent.quote:
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.quote:
voor de sfeer?quote:
Dat is dan weer een uitzondering op de regelquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Schorpioenen staan er ook nog wel in.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
ik heb m alleen hier in het park zien fietsen. Wat overigens niet mag. Wat een rebel is het ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht rollerskating. Doet ie nogal.
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is dan weer een uitzondering op de regel
Area 51?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vandenberg heeft ook nog zijn eigen luchtmachtbasis opgericht in Amerika.
Lekkere meezingersquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Rots me als een orkaan is gewoon gitaar helden genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schorpioentjes zijn prima. Hebben alleen twee kutnummers gemaakt, Wind of Change en Send me An Angel. MAar ja, Nederland, smakeloos.
Jij ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lieve medeposters, ik ga ervandoor. Coronaproof kerst met de fam.
Lat0rs en enjoy
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lieve medeposters, ik ga ervandoor. Coronaproof kerst met de fam.
Lat0rs en enjoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |