Gert was er vrij snel overheen gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
K3 ben ik nooit echt in gekomen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige plaat van hem die in de lijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Rockafeller Skank staat niet in de lijst he?
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fout.
Ik hou helemaal niet van electronica.
Dat ik dat een betere plaat vind dan Praise Youquote:
Karen is wel echt een milf gewordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mij
Sorry, ik moet hier uiteraard een uitzondering voor maken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.De Electronica's - De Vogeltjesdans (video)
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ik dat een betere plaat vind dan Praise You
Er hangt wat aan dr lip.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Karen is wel echt een milf geworden![]()
[ afbeelding ]
Gert welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
K3 ben ik nooit echt in gekomen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie het is weet ik niet maar dit Washington.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop