Heb ik dus wel wat gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriend van me appt net dat ie Giel heeft teruggeluisterd.
" Alle talks van Giel’s eerste uur gehoord, enige zoom praatje was dat er gereset moet worden door teveel naakt 😂"
Had verwacht dat t nog wel even zou duren maar mooi dat mensen de gelegenheid meteen aangrepen
#metooquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,
Ik ben nog steeds fan van K3quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vind ik ook, die man heeft zulke fijne nummers gemaakt
Was ook de eerste 'echte' artiest van wie ik fan was na K3 en Bert en Ernie.
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van K3
Lol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriend van me appt net dat ie Giel heeft teruggeluisterd.
" Alle talks van Giel’s eerste uur gehoord, enige zoom praatje was dat er gereset moet worden door teveel naakt 😂"
Had verwacht dat t nog wel even zou duren maar mooi dat mensen de gelegenheid meteen aangrepen
Je houdt echt niet van jaren 90-electronica, geloof ik.quote:
In de bonus dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Tevens het enige album wat ik op LP, MC en CD heb
K3 ben ik nooit echt in gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Beetje same, alle Kathleen-era nummers zijn gewoon dikke nostalgie voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Right about nowquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Rockafeller Skank staat niet in de lijst he?
Fout.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je houdt echt niet van jaren 90-electronica, geloof ik.
Dat was toch het hele principe van Fatboy Slim?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Zorro het volgende:
Dit klinkt alsof de producer net een nieuw mengpaneel had en dacht "Even kijken wat die knopjes allemaal doen"
Haha, nee, wat denk jij nou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Rockafeller Skank staat niet in de lijst he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |