SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Het beste adres voor al uw primeurs!
A twist in my society is de versie die gaat over corona.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:07 schreef Zorro het volgende:
A Twist in my Sobrietey is een mooie manier om te zeggen "Ik ben toch weer gaan zuipen"?
It's a hard knock lifequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tering mn eerste post vanochtend en meteen vanuit bed een topic openen
Vroeger regelde Diaan dat nog, maar die heeft tegenwoordig haar handen vol aan Peaceman...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ze er nou echt voor de lyrics
Dat doe je 1 januari maar joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat ik straks nog even ga slapen.
Ik dacht Totoquote:
Ik denk het niet, A Ton of Love begon echt om 3 over 6 al.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand of er de hele nacht door reclame is geweest uiteindelijk?
Om 3 uur was er geen reclame volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, want ik zat te maffenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alsof er wel veel gras is daar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gezien, op metalfestival Graspop.
Kan het niet echt metal noemen, maar goed.
25000 uur? Toe maar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die mix van Bart waar hij 2500 uur aan besteed heeft, That was Yesterday
Ken je deze niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien of gehoord dat het bij muziek wordt gedaan in ieder geval.
Jukebox Heroquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
4 van Foreigner is echt een heeeerlijk album, Break it Up, Urgent, Juke Box Hero, Nightlife.
En dan wordt in Nederland alleen de ballad een hit. Mmmmja.
En pop is er ook al niet.quote:
En omdat iedereen alleen kerst viert.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
Dit jaar moeten we het record topics wel gaan verbreken toch? Omdat ze al vannacht begonnen zijn
Is hij zo een handje vol jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeger regelde Diaan dat nog, maar die heeft tegenwoordig haar handen vol aan Peaceman...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat. Staat hier nog in de kast op vinyl, rechtreeks uit de 80s,quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
4 van Foreigner is echt een heeeerlijk album, Break it Up, Urgent, Juke Box Hero, Nightlife.
En dan wordt in Nederland alleen de ballad een hit. Mmmmja.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef peaceman het volgende:
Het is tijd voor ontbijt dus ik moet gaan... tot laters jongens en meisjes![]()
Dat moet nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte vandaag! Is het nog gelukt met het gedicht? Of moet je dat nog?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef peaceman het volgende:
Het is tijd voor ontbijt dus ik moet gaan... tot laters jongens en meisjes
Bye peacemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Eet smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot over 10 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ook al nietquote:
Leuke updatequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Ik wist niet dat Jezus zo'n vinger in de pap had.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus werd Jagged Little Pill echt 30 miljoen keer verkocht
Goedemorgen Pipquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit nu al helemaal vol. Ik heb sokken gekregen en een boek van Geert Mak en nu voel ik me 49+.
En de kat heeft de jongste Pippie gekrabd.
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ze er nou echt voor de lyrics
prima album hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Ik was een van de dertig miljoenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar zijn we dankbaar voor!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, Alanis er ook bij dit jaar
Dat Boston ooit het bestverkochte debuutalbum had is inderdaad erg smakeloos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boston als bestverkochte debuutalbum voorbij.
De aarde is een smakeloze planeet.
Jezus was dan ook een echte Alanis-fan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
T is n beetje de laatste del rey van de 90squote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een doventolk hoor je dan ook niet.quote:
Thank Uquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vind dit nummer dus niks.vorige week voor het eerst gehoord maar nee niet voor mij
Moi aussi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was een van de dertig miljoen
Echt he, is voor de echte lyricsfetisjistenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Als je heel goed luistert hoor je "Thank you, India""
Nou, als je gewoon luistert ook wel hoor.
Zo, 10 minuten was ruim ingeschat geloof ikquote:
Toen was je nog Jagged Little Pippiequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Boston ooit het bestverkochte debuutalbum had is inderdaad erg smakeloos.
Dan heeft het op de radio weinig zinquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een doventolk hoor je dan ook niet.
Was Alanis een hypemeisje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is n beetje de laatste del rey van de 90s
Daar is een videostream dan ook voor.quote:
Waarchijnlijk denkt ze er zelf ook zo over.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
Die doventolk was even leuk, maar dit moet geen uren duren
Wat een hip gedoequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is een videostream dan ook voor.
#Metooquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
tja, ik kan hier niet veel mee eerlijk gezegd.
Toen wist ik nog niet wat ironie was. Net als Alanisquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen was je nog Jagged Little Pippie
Het is ook vreselijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
nog een paar nummers volhouden vriend, dan worden wij beloondquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Thank you!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Uninvitedquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.
Boston nog op 1quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fun fact: Jagged Little Pill was niet Alanis' debuutalbum, daarvoor had ze twee tienerpopalbums gemaakt.
ooooh, Rooster en Supertramp straks, daar kan ik wel mee levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
nog een paar nummers volhouden vriend, dan worden wij beloond
Hand in my pocketquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.
Echt muzikaal behang ja.quote:
Boston had eind jaren ‘70 een disco album met de smurfen opgenomen.quote:
Dit ja. Jakkesquote:
Muzikaal granol.quote:
Met tolk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
F*ck wordt gewoon uitgezonden op radio2
R2 toch wel vooruitstrevender dan MTV in de zeroesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Seks?! Op tv?! In de ochtend?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Eind jaren 70 is na het debuut. Dat i ker nooit van gehoord heb is omdat vader Abraham het steeds van Youtube laat verwijderen natuurljik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boston had eind jaren ‘70 een disco album met de smurfen opgenomen.
Radio 2 is dan ook niet Amerikaans.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
R2 toch wel vooruitstrevender dan MTV in de zeroes
In de ochtend hebben sommige mensen zin.quote:
Ik wil hier ook wel van snijden hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar hadden we zojuist Panic at the Disco voor.
Die was leuk! * smeert panda make up op gezicht *quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar hadden we zojuist Panic at the Disco voor.
dez etopicsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:27 schreef Zorro het volgende:
Wel mooi dat dez etopics zo snel gaan dat tyoefouten herstellen nutteloos is.
Scheelt me en hoop werk.
sssstquote:
Zijn wel gewoon e-topics.quote:
Nee, de hele week.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
Normaal vind ik dat café wel leuk om te kijken met al die wereldvreemde bezoekers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een reden om te kijken ja, geen idee, we luisteren gewoon
Die wil ik dan nog wel even terugzien bij Slayerquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
Wisten jullie dat Irma een swinger is?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Radio moet je ook gewoon luisteren en niet kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Da's hip tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat café wel leuk om te kijken met al die wereldvreemde bezoekers.
Dit jaar is het echt niks eigenlijk. Jammer wel, maar helaas is het niet anders.
Ga even op zoom met een bordje dat de doventolk weg moetquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Zon schijnt hier lekker in het noordenquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Irma een swinger is?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga even op zoom met een bordje dat de doventolk weg moet
Dat het levenslicht in hen maar snel mag doven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die wil ik dan nog wel even terugzien bij Slayer
Verder mogen ze wegblijven idd
Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Zoals onder al mn posts staat: beste adres voor al uw primeurs. Vraag niet hoe ik eraan kwam, maar profiteer ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:
Of bij Echoesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doventolk bij Niggas in Paris lijkt me wel genot
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie zijn al die dikke mensen erachter?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Naam komt hier van: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Autobiography_of_a_Super-Trampquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Je hebt best wel een soort van gelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Haha dan zou doventolk na 1 nummer al bekaf zijn jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Nee, ben hier al een paar jaar. Maar met (wegens reden) ander account.
Die staat hier in de kast!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.
Komt wel dichtbij zo.
Ik had dat met Goo Goo Dollsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Al jaren niet meer in de lijst toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Het origineel vn Spandau Ballet is leuker
leukquote:
Misschien is dat juist waarom ze leuk zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt best wel een soort van gelijk
Stevig genoeg om crowdsurfers op te vangen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie zijn al die dikke mensen erachter?
Worden we beflikkerd?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Die doventolken zijn gewoon eerder opgenomen.
We worden genept door Radio 2
Opgenomen wegens Corona?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Tja ze weten van te voren ook niet wat die mensen allemaal gaan zingen he, anders hadden ze het wel gewoon ondertiteld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is me ontgaan??quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?
Positief? Hup, in quarantaine ermee!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:33 schreef D. het volgende:
Aantal positieve verrassingen bij de nieuwkomers in de lijst
Eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Het origineel vn Spandau Ballet is leuker
Nee, wel van Spandau Ballet.quote:
Jouw foutquote:
Over de Toy Dolls dan maar te zwijgen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik had dat met Goo Goo Dolls
In de lijst houden dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Positief? Hup, in quarantaine ermee!
Ook niet. En niet erg zo te horenquote:
Griekse naam.quote:
90'squote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
tja, zoals ik al gewend ben van Prince, nietszeggende 80s muziek. Sommige dingen veranderen niet.
De man heeft best wat aardigs gemaakt, maar ik kan er niks mee, op When Doves Cry naquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
tja, zoals ik al gewend ben van Prince, nietszeggende 80s muziek. Sommige dingen veranderen niet.
GOLD! Alwaays belieeve in you sooouuull You've got the power to knoooow...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook niet. En niet erg zo te horen
Ja klopt idd. Dank jequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Griekse naam.
Welkom terug, in ieder geval.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik had dat met Goo Goo Dolls
Zelfs toen maakte hij nog 80's muziekquote:
Als dit al nietszeggend is...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
Kleine correctie.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
tja, zoals ik al gewend ben van Prince, nietszeggende 80s 90s muziek. Sommige dingen veranderen niet.
Heel snel, zometeen Alice in kettingen.quote:
dank, zo weinig kan zijn muziek me dus boeienquote:
heb sowieso een radio in de douchequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel snel, zometeen Alice in kettingen.
Nu moet je niet overdrijven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg gewoon zin in Ben Cramer van deze..
Een garnaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Xqtress het volgende:
Prince was wel een heel klein manneke trouwens.
Ben CramerGOD niet waarderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven.
Eentje maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
heb sowieso een radio in de douche
Die ken ik uiteraard toch wel..quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOLD! Alwaays belieeve in you sooouuull You've got the power to knoooow...
Ah dat is best een leuk weetjequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Naam komt hier van: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Autobiography_of_a_Super-Tramp
Dit is zo’n liedje dat je over twintig minuten ook weer bent vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet, geloof niet dat ik daar heel erg veel aan heb gemist.
Zelfs Hulzebosch die De Clown zingt in DWDD met een huilende Wennemars op de achtergrond hoor ik nog liever dan dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven.
ik ruik lijstmanipulatiequote:
In welk opzichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg gewoon zin in Ben Cramer
Ik kan er vooral niet zo goed tegen als de vrouw in kwestie Celine of Whitney nadoet. Als het meer richting La Bush gaat ofzo of richting triphop dan kan ik het vaak wel goed hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef MTheBassman het volgende:
gevoelige nummertjes met alleen een piano en gitaar als begeleiding kan ik altijd vrij weinig mee. Dit is geen uitzondering
Ieder jaar stemmen er evenveel mensnen op de hanen, aldus NPO Radio 2.quote:
Heeft OG3NE ook dingen gemaakt die níet vermoeiend zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:38 schreef Fred_B het volgende:
OG3NE heeft hier nog een even vermoeiende cover van gemaakt.
Death of a Clown is nog een stukje beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Tears of a Clown kunnen staan
Van Iron Maiden natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Tears of a Clown kunnen staan
Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De enige stemplaat die ik vandaag had, is al geweest en die heb ik gemist.
Niks mis met Alice in Chains.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |