Heel snel, zometeen Alice in kettingen.quote:
dank, zo weinig kan zijn muziek me dus boeienquote:
heb sowieso een radio in de douchequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel snel, zometeen Alice in kettingen.
Nu moet je niet overdrijven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg gewoon zin in Ben Cramer van deze..
Een garnaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Xqtress het volgende:
Prince was wel een heel klein manneke trouwens.
Ben CramerGOD niet waarderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven.
Eentje maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
heb sowieso een radio in de douche
Die ken ik uiteraard toch wel..quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GOLD! Alwaays belieeve in you sooouuull You've got the power to knoooow...
Ah dat is best een leuk weetjequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Naam komt hier van: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Autobiography_of_a_Super-Tramp
Dit is zo’n liedje dat je over twintig minuten ook weer bent vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet, geloof niet dat ik daar heel erg veel aan heb gemist.
Zelfs Hulzebosch die De Clown zingt in DWDD met een huilende Wennemars op de achtergrond hoor ik nog liever dan dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |