Zon schijnt hier lekker in het noordenquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Irma een swinger is?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga even op zoom met een bordje dat de doventolk weg moet
Dat het levenslicht in hen maar snel mag doven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die wil ik dan nog wel even terugzien bij Slayer
Verder mogen ze wegblijven idd
Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Zoals onder al mn posts staat: beste adres voor al uw primeurs. Vraag niet hoe ik eraan kwam, maar profiteer ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:
Of bij Echoesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doventolk bij Niggas in Paris lijkt me wel genot
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie zijn al die dikke mensen erachter?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Naam komt hier van: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Autobiography_of_a_Super-Trampquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |