Toen was je nog Jagged Little Pippiequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was een van de dertig miljoen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Boston ooit het bestverkochte debuutalbum had is inderdaad erg smakeloos.
Dan heeft het op de radio weinig zinquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een doventolk hoor je dan ook niet.
Was Alanis een hypemeisje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is n beetje de laatste del rey van de 90s
Daar is een videostream dan ook voor.quote:
Waarchijnlijk denkt ze er zelf ook zo over.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef PippenScottie het volgende:
Die doventolk was even leuk, maar dit moet geen uren duren
Wat een hip gedoequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar is een videostream dan ook voor.
#Metooquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was een van de dertig miljoen
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
tja, ik kan hier niet veel mee eerlijk gezegd.
Toen wist ik nog niet wat ironie was. Net als Alanisquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen was je nog Jagged Little Pippie
Het is ook vreselijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
nog een paar nummers volhouden vriend, dan worden wij beloondquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Thank you!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Uninvitedquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.
Boston nog op 1quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fun fact: Jagged Little Pill was niet Alanis' debuutalbum, daarvoor had ze twee tienerpopalbums gemaakt.
ooooh, Rooster en Supertramp straks, daar kan ik wel mee levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
nog een paar nummers volhouden vriend, dan worden wij beloond
Hand in my pocketquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan maar zou het niet zelf opzetten. Ironic en You Oughtta Know dan weer wel.
Echt muzikaal behang ja.quote:
Boston had eind jaren ‘70 een disco album met de smurfen opgenomen.quote:
Dit ja. Jakkesquote:
Muzikaal granol.quote:
Met tolk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
F*ck wordt gewoon uitgezonden op radio2
R2 toch wel vooruitstrevender dan MTV in de zeroesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Seks?! Op tv?! In de ochtend?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Eind jaren 70 is na het debuut. Dat i ker nooit van gehoord heb is omdat vader Abraham het steeds van Youtube laat verwijderen natuurljik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boston had eind jaren ‘70 een disco album met de smurfen opgenomen.
Radio 2 is dan ook niet Amerikaans.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
R2 toch wel vooruitstrevender dan MTV in de zeroes
In de ochtend hebben sommige mensen zin.quote:
Ik wil hier ook wel van snijden hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar hadden we zojuist Panic at the Disco voor.
Die was leuk! * smeert panda make up op gezicht *quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar hadden we zojuist Panic at the Disco voor.
dez etopicsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:27 schreef Zorro het volgende:
Wel mooi dat dez etopics zo snel gaan dat tyoefouten herstellen nutteloos is.
Scheelt me en hoop werk.
sssstquote:
Zijn wel gewoon e-topics.quote:
Nee, de hele week.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
Normaal vind ik dat café wel leuk om te kijken met al die wereldvreemde bezoekers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een reden om te kijken ja, geen idee, we luisteren gewoon
Die wil ik dan nog wel even terugzien bij Slayerquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben nu wel klaar met die dovenolken hoor.Die gaan toch niet de hele dag blijven ..... toch?
Wisten jullie dat Irma een swinger is?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Radio moet je ook gewoon luisteren en niet kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Da's hip tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat café wel leuk om te kijken met al die wereldvreemde bezoekers.
Dit jaar is het echt niks eigenlijk. Jammer wel, maar helaas is het niet anders.
Ga even op zoom met een bordje dat de doventolk weg moetquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
Zon schijnt hier lekker in het noordenquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Irma een swinger is?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga even op zoom met een bordje dat de doventolk weg moet
Dat het levenslicht in hen maar snel mag doven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die wil ik dan nog wel even terugzien bij Slayer
Verder mogen ze wegblijven idd
Zo klinkt het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Zoals onder al mn posts staat: beste adres voor al uw primeurs. Vraag niet hoe ik eraan kwam, maar profiteer ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grote vraag is vooral hoe jij dit weet.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
quote:
Of bij Echoesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doventolk bij Niggas in Paris lijkt me wel genot
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie zijn al die dikke mensen erachter?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Naam komt hier van: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Autobiography_of_a_Super-Trampquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |