Je hebt best wel een soort van gelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
Haha dan zou doventolk na 1 nummer al bekaf zijn jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Nee, ben hier al een paar jaar. Maar met (wegens reden) ander account.
Die staat hier in de kast!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.
Komt wel dichtbij zo.
Ik had dat met Goo Goo Dollsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
Al jaren niet meer in de lijst toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Het origineel vn Spandau Ballet is leuker
leukquote:
Misschien is dat juist waarom ze leuk zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt best wel een soort van gelijk
Stevig genoeg om crowdsurfers op te vangen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie zijn al die dikke mensen erachter?
Worden we beflikkerd?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Die doventolken zijn gewoon eerder opgenomen.
We worden genept door Radio 2
Opgenomen wegens Corona?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Tja ze weten van te voren ook niet wat die mensen allemaal gaan zingen he, anders hadden ze het wel gewoon ondertiteld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is me ontgaan??quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?
Positief? Hup, in quarantaine ermee!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:33 schreef D. het volgende:
Aantal positieve verrassingen bij de nieuwkomers in de lijst
Eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Het origineel vn Spandau Ballet is leuker
Nee, wel van Spandau Ballet.quote:
Jouw foutquote:
Over de Toy Dolls dan maar te zwijgen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik had dat met Goo Goo Dolls
In de lijst houden dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Positief? Hup, in quarantaine ermee!
Ook niet. En niet erg zo te horenquote:
Griekse naam.quote:
90'squote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
tja, zoals ik al gewend ben van Prince, nietszeggende 80s muziek. Sommige dingen veranderen niet.
De man heeft best wat aardigs gemaakt, maar ik kan er niks mee, op When Doves Cry naquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
tja, zoals ik al gewend ben van Prince, nietszeggende 80s muziek. Sommige dingen veranderen niet.
GOLD! Alwaays belieeve in you sooouuull You've got the power to knoooow...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook niet. En niet erg zo te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |