Je hebt best wel een soort van gelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
Haha dan zou doventolk na 1 nummer al bekaf zijn jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed dat Rap God niet in de lijst staat.
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Nee, ben hier al een paar jaar. Maar met (wegens reden) ander account.
Die staat hier in de kast!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel bekend album van Supertramp is Live in Paris.
Komt wel dichtbij zo.
Ik had dat met Goo Goo Dollsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik dacht altijd dat supertramp een meidenband was
Al jaren niet meer in de lijst toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef Zorro het volgende:
Het origineel vn Spandau Ballet is leuker
leukquote:
Misschien is dat juist waarom ze leuk zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt best wel een soort van gelijk
Stevig genoeg om crowdsurfers op te vangen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie zijn al die dikke mensen erachter?
Worden we beflikkerd?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Die doventolken zijn gewoon eerder opgenomen.
We worden genept door Radio 2
Opgenomen wegens Corona?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Tja ze weten van te voren ook niet wat die mensen allemaal gaan zingen he, anders hadden ze het wel gewoon ondertiteld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is me ontgaan??quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene die ik recent noemde, over dat liedje van Herman van Veen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |