SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Zooropa was ook leuk idd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vwb die laatste jaren helemaal mee eens, tot 2000 was het veelal prima...
En sowieso wel wat hoger dan deze positiequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die moeten toch wel in de lijst blijven. 1 of twee liedjes.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
En sowieso wel wat hoger dan deze positie
Ja, deze ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
En sowieso wel wat hoger dan deze positie
Wat deed die dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:27 schreef MadMaster het volgende:
Sinds 11 kan ik dit niet meer horen...
Ach, ze komen ten minste nog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Kinks komen ook steeds eerder
Prostaat...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van Love etc.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Dwersdriever het volgende:
Being boring is hun beste nummer in mijn ogen.
Nou ja, laten we er van genieten dat ze überhaupt nog komen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, straks alleen lululululola nog in de lijst....quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Love etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van Love etc.
Maar being boring is ook leuk.
Ah.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indoctrineren, brainwashen door continue PSB te draaien...
Dat Spotify is niet zo erg, de genoemde rappubers wel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
Wtf, ik had gister onze speaker opnieuw geïnstalleerd, zet net radio 2 op en toen was Ronnie Flex erop. Ok, zou kunnen toch? Toen kwam daarna Lil Kleine en na dat nummer ging ik toch twijfelen. Bleek dat ie op Spotify stond.
Muv Lola, ja mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we er van genieten dat ze überhaupt nog komen.
Even voor je verbeterd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Spotify is niet zo erg, de genoemde rappaupers wel...
Ik had na dat eerste nummer al een nieuwe speaker moeten kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
Wtf, ik had gister onze speaker opnieuw geïnstalleerd, zet net radio 2 op en toen was Ronnie Flex erop. Ok, zou kunnen toch? Toen kwam daarna Lil Kleine en na dat nummer ging ik toch twijfelen. Bleek dat ie op Spotify stond.
Dat merk je echt bij dit nummer van Flight of the Concords:quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:30 schreef Eightyone het volgende:
ik heb bij nummers van dit type het idee dat ze qua ondertoon zo haaks staan op de tijdsgeest (hoe mooi ook) dat ze compleet op hun laatste benen lopen.
Diepduistere jaren 80-muziek blijft wèl, ook bij mensen die nog lang niet geboren waren.
Nu al aan het bier?quote:
Ik vind The Kik sowieso wel leuk, vooral live.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef schoonmams het volgende:
The Kik had dit liedje overigens leuk vertaalt tot
Ja, twee boterhammen.quote:
Vreemd.... bij mij komt over het algemeen wél goede muziek op Spotify.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
eens, die Dave weet het publiek wel te vermakenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind The Kik sowieso wel leuk, vooral live.
blokje kaas erbij en klaarquote:
Laat hem altijd gewoon staan. Wel kut als ie doorzicht wordt dan blijft er een doorzichte balk waardoor je misklikt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu dat de topics zo snel zijn moet ik iedere keer die banner onderin wegflikkeren in chrome (nee ik neem geen abo)
Ben het nou alweer vergeten inderdaad.quote:
zo duur is dat niequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu dat de topics zo snel zijn moet ik iedere keer die banner onderin wegflikkeren in chrome (nee ik neem geen abo)
Is toch gewoon een baan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft wel ons land gediend in Irak. Beetje respect voor die veteranen.
Ik vind dat juist fijner, dan kan ik meer lezen van het topic.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat hem altijd gewoon staan. Wel kut als ie doorzicht wordt dan blijft er een doorzichte balk waardoor je misklikt.
Ik lees alleen dat ze een kort pittig kapsel had... dus ik dacht: Tuinbroek. Weet ik veel dat het een militair is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee hoor, Simulation Theory was echt afschuwelijk kut.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef cafca het volgende:
Muse is een prima band, maar deze hoeft van mij ook niet in de lijst.
ze staan vooral best vaak erinquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef cafca het volgende:
Muse is een prima band, maar deze hoeft van mij ook niet in de lijst.
Ach, mijn scherm is groot zat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat juist fijner, dan kan ik meer lezen van het topic.
dat album heb ik al helemaal overgeslagen.quote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat ze een kort pittig kapsel had... dus ik dacht: Tuinbroek. Weet ik veel dat het een militair is.
en als peaceman ben ik natuurlijk tegen oorlogquote:
Verhaal niet gehoord, sorryquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
moedersquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heilige moeder van Skyradio, waarom staat dit nog in de Top 2000?
Hoezo? Zo populair is Eels niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:36 schreef schoonmams het volgende:
straks het enige nummer van EELS in de top 2000... hoe kan het dat dit er niet met meer nummers en hoger instaat
Bedankt names een helft van dit topicquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Bublé
Een nummer waar ik op heb gestemd![]()
![]()
en dat is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Zo populair is Eels niet.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Bublé
Een nummer waar ik op heb gestemd![]()
![]()
In Volendam wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Zo populair is Eels niet.
hebben ze daar zoveel nummers dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe horror zou een Sky radio top 2000 zijn?
Dan steek je ergens halverwege je trommelvliezen kapot...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Er was een tijd dat alle platen van na 2000 in de Top 2000 van mensen als Katie Melua, Gavin DeGraw en deze meneer kwamenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Oh waaromquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Foei
Ik trek dit echt heel slecht
Ik weet het. De ster van Katie Melua heeft heftig, maar kort gestraaldquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er was een tijd dat alle platen van na 2000 in de Top 2000 van mensen als Katie Melua, Gavin DeGraw en deze meneer kwamen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt names een helft van dit topic
Ik Denk Nooit Meer Aan Jou...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef alpeko het volgende:
Deze bandNiemand thuis, hun mooiste, staat er niet eens in
Die begint na elke 99 nummer weer opnieuw ben ik bangquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het heel gezapig, veilig en kapotgedraaid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oh waarom![]()
You’re my everything
Staat nog zat in wat vele malen slechter is tho....quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit een geinig liedje, maar om nu te zeggen dat het de Top 2000 verrijkt? Mwah
Liever dit dan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit een geinig liedje, maar om nu te zeggen dat het de Top 2000 verrijkt? Mwah
Ik heb ook kinderen die wel eens iets willem horen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Vreemd.... bij mij komt over het algemeen wél goede muziek op Spotify.
Precies dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
volgend jaar weer op stemmen dan, net als dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, straks al Tim Hardin. Die gaat er over een aantal jaar gewoon uit als je de grafiek van de afgelopen jaren ziet.
Mjah snap wel wat je bedoelt. Maar het is zo’n feel good nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het heel gezapig, veilig en kapotgedraaid.
Diep!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
De beste zangers kunnen niet zingen
Ik weet van mezelf dat ik daar echt he-le-maal niemand een plezier mee ga doen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gewft mij wel het idee dat ik ook zanger kan worden
Ach, als ik sommige NBA-fragmenten zie dan denk ik ook nog dat ik prof-basketballer kan worden. We mogen dromen he...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gewft mij wel het idee dat ik ook zanger kan worden
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dat programma deel te nemen ja...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
De beste zangers kunnen niet zingen
Voorlopig de Family-mix optie nog maar niet gebruiken danquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ook kinderen die wel eens iets willem horen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, als ik sommige NBA-fragmenten zie dan denk ik ook nog dat ik prof-basketballer kan worden. We mogen dromen he...
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Denk jij nou dat je steve miller band?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dat programma deel te nemen ja...
Haha deze kende ik nog nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Ach ja, wat kan ik zeggen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?
Hoe kom je er vanaf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga eens even aan de slag met sinaasappels, eitjes en croissantjes
Door de vrijgezellen die niet meer kunnen daten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is de Biebs nou gestegen met Love Yourself
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Dagoduck het volgende:
Weet alweer waarom ik hekel heb aan kerst. Het is net zondag maar dan zonder sport. Geen krant op de mat. Pff.
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik werk nu de beschuitjes naar binnen.
Tweede kerstdag is er ook gewoon boxing day.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!
Nu al aan de ouzo? Het is bijna 9 uur!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.
Ik vind Steamy Windows in de versie van schrijver Tony Joe White ook mooier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben opgegroeid met de versie van Tina Turner (ik was ook fan van Tina Turner), maar ik vind deze versie ook steeds mooier worden.
Nu al aan de ouzo gaan is ook wat heftig...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu al aan de ouzo? Het is bijna 9 uur!
Met Mart Smeets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!
Ha ha.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is er ook gewoon boxing day.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!quote:
Er staan hier nog flessen ouzo uit begin jaren 90.quote:
Daarvan is het origineel beter.quote:
Liever niet.. brrrr.quote:
Dat is Creep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ookquote:
Deze?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan is het origineel beter.
Die staat er nog wel in, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Beste liedje is The Test met de Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ook
Kijk nooit echt basketbal, dus zou dat niet weten inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Dan denk ik dat dat ook geldt voor sporten waar ik minder weet van heb
Dat laatste kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Check, bij honkbal wil je 'm ook niet hebben...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Ondergewaardeerd welquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Love is Noise is natuurlijk hun beste nummer.
Ach, hij heeft wel passie. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu drink je het op ook, we gooien niks weg...
Nog 1 tot de koffie.quote:
Heeft ook best wel verstand van muziekquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel passie. Denk ik.
Ik vind het wel een prettige man om naar te luisteren als hij vertelt...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft ook best wel verstand van muziek
Komt nog denk en vrees ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Zijn er geen ingesproken berichten meer aan het eind van het uur (niet dat ik het mis overigens)?
Nog nooit gedronken.quote:
Met die mondkapjes op bleek het onverstaanbaar...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Zijn er geen ingesproken berichten meer aan het eind van het uur (niet dat ik het mis overigens)?
Wie is Allen?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
1885 It's All Over Now The Rolling Stones![]()
1884 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart![]()
1883 Forever Man Eric Clapton![]()
1882 Harder Better Faster Stronger Daft Punk![]()
1881 How Can We Hang On To A... Tim Hardin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1880 Toveren Herman van Veen![]()
1879 This Is My Life Shirley Bassey![]()
1878 Novocaine For The Soul Eels![]()
1877 Here Comes The Rain Again Eurythmics![]()
1876 Love Really Hurts Without You Billy Ocean![]()
1875 Be The One Dua Lipa![]()
1874 You Really Got Me Van Halen![]()
1873 I Write Sins Not Tragedies Panic! At The Disco![]()
1872 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft ook best wel verstand van muziek
Jinx het nou niet, Fred.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lennon houden, jou inruilen
Je hebt je jurk en pruik al aan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:59 schreef tompsv18 het volgende:
Komend uur best matig
Shirley Bassey Genot.
Die lust ook geen koffie. Peaceman drinkt het eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lennon houden, jou inruilen
Ik ken er 2 maar uit dit lijstje . Dua lipaquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef peaceman het volgende:
1885 It's All Over Now The Rolling Stones![]()
1884 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart![]()
1883 Forever Man Eric Clapton![]()
1882 Harder Better Faster Stronger Daft Punk![]()
1881 How Can We Hang On To A... Tim Hardin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1880 Toveren Herman van Veen![]()
1879 This Is My Life Shirley Bassey![]()
1878 Novocaine For The Soul Eels![]()
1877 Here Comes The Rain Again Eurythmics![]()
1876 Love Really Hurts Without You Billy Ocean![]()
1875 Be The One Dua Lipa![]()
1874 You Really Got Me Van Halen![]()
1873 I Write Sins Not Tragedies Panic! At The Disco![]()
1872 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit
En daarna ook nog een goed liedje, wat een mazzel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:59 schreef laxus13 het volgende:
Lekker wakker worden met de dominee net
Nee, nee en nog eens nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken er 2 maar uit dit lijstje . Dua lipa
Nee, ik heb niets aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt je jurk en pruik al aan?
Ik heb zelf wat gezellige berichten ingesproken en ik zit er nu op te wachten.quote:
Gebruik komend uur om veel leuke nieuwe (ouwe) muziek te ontdekken, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En de anderpanic at The disco
![]()
![]()
Heb niet op hen gestemd maar dat nummer is leuk
Ben je wel meerderjarig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
This is my life kent iedereenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahaquote:
Allen Tsk, nee, zegt me niets.quote:
je kent er op zeker meer dan tweequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahaja sorry!!
Er komt vast een nummer die we beide niet leuk vinden.
En een die we beide GE-WEL-DIG vinden
Kan ook een essnhillsje zijn jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kent er op zeker meer dan twee
Toch wel mooi dat dat hier gewoon een term is gewordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een essnhillsje zijn ja
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het al, Limoentjuh gaat nog veel prachtige muziek leren kennen deze week.
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Gebruik komend uur om veel leuke nieuwe (ouwe) muziek te ontdekken, zou ik zeggen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Arctic monkeys ken ik ook maar net een weekje![]()
Mijn muziekkennis wat vergroten
Waar is die eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een essnhillsje zijn ja
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling![]()
Ben van plan een keer helemaal mee te luisteren
Nog live gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Jan Smit erin zou staan. Gelukkig maar met 1 nummer.
Goede vraag. Straks moet Dagoduck nog op zijn taalgebruik gaan letten.quote:
Wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ontbijt is klaar, maar mijn familie slaapt nog of zit Among Us te spelen
Black lives matter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Die verschijnt sowieso vaak pas later in de week uit het niets. Van sommige users denk ik elk jaar dat er een moment komt dat ze nooit meer terugkeren omdat ze echt alleen hier postenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Dit is een goede tipquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Omdat ik er op gestemd heb.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik niet namelijk...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijst
Maakt jouw stem zoveel verschil?quote:
ow dan is het een goed spelquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kunnen uren hun mond houden als ze het spelen
Jaaaaa dat is ook echt hoe ik het ziequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]Dít is verbazingwekkend maar vooral een beetje jaloersmakend want dan ga je zo veel tofs ontdekken deze dagen, beetje als iemand die nog aan een bazenserie moet beginnen die de meesten al hebben gezien.
Geniet ervan!
Uiteraard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakt jouw stem zoveel verschil?
Die staat er al een jaar of 5-6 in hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijst
Ik heb rollende nierstenen gehad...quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nog bij de rollende steen van Mt. Nebo geweest.
maar maar dat kan toch niet... hoe dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is ook echt hoe ik het zieZoveel nieuwe nummers die ik ga ontdekken en lekker van genieten
zonder vooroordelen want ik ken de artiesten of Bands verder ook niet
Leuk!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Je verpest de grap!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die staat er al een jaar of 5-6 in hoor
Billy voor het laatst in 2005.
Stones waren eigenlijk het beste in 68-73. Maar in de tijdsgeest is dit toch wel een goede plaat hoor.quote:
Om nou gelijk weer Promes erbij te halenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
Ik ben het alle drie in 1, feest!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede vraag. Straks moet Dagoduck nog op zijn taalgebruik gaan letten.
Deze opmerking steekt mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Om nou gelijk weer Promes erbij te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |