quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het al, Limoentjuh gaat nog veel prachtige muziek leren kennen deze week.
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Gebruik komend uur om veel leuke nieuwe (ouwe) muziek te ontdekken, zou ik zeggen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Arctic monkeys ken ik ook maar net een weekje![]()
Mijn muziekkennis wat vergroten
Waar is die eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een essnhillsje zijn ja
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling![]()
Ben van plan een keer helemaal mee te luisteren
Nog live gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Jan Smit erin zou staan. Gelukkig maar met 1 nummer.
Goede vraag. Straks moet Dagoduck nog op zijn taalgebruik gaan letten.quote:
Wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ontbijt is klaar, maar mijn familie slaapt nog of zit Among Us te spelen
Black lives matter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Die verschijnt sowieso vaak pas later in de week uit het niets. Van sommige users denk ik elk jaar dat er een moment komt dat ze nooit meer terugkeren omdat ze echt alleen hier postenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Dit is een goede tipquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Omdat ik er op gestemd heb.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik niet namelijk...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijst
Maakt jouw stem zoveel verschil?quote:
ow dan is het een goed spelquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kunnen uren hun mond houden als ze het spelen
Jaaaaa dat is ook echt hoe ik het ziequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef Cee het volgende:
[..]Dít is verbazingwekkend maar vooral een beetje jaloersmakend want dan ga je zo veel tofs ontdekken deze dagen, beetje als iemand die nog aan een bazenserie moet beginnen die de meesten al hebben gezien.
Geniet ervan!
Uiteraard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakt jouw stem zoveel verschil?
Die staat er al een jaar of 5-6 in hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijst
Ik heb rollende nierstenen gehad...quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nog bij de rollende steen van Mt. Nebo geweest.
maar maar dat kan toch niet... hoe dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa dat is ook echt hoe ik het zieZoveel nieuwe nummers die ik ga ontdekken en lekker van genieten
zonder vooroordelen want ik ken de artiesten of Bands verder ook niet
Leuk!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Je verpest de grap!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die staat er al een jaar of 5-6 in hoor
Billy voor het laatst in 2005.
Stones waren eigenlijk het beste in 68-73. Maar in de tijdsgeest is dit toch wel een goede plaat hoor.quote:
Om nou gelijk weer Promes erbij te halenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
Ik ben het alle drie in 1, feest!quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk!!
Wij lijken een beetje zuurpruimen, betweters en snobs hier, maar daar moet je doorheen prikken. Dan zie je dat we echt zo zijn
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede vraag. Straks moet Dagoduck nog op zijn taalgebruik gaan letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |