quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het al, Limoentjuh gaat nog veel prachtige muziek leren kennen deze week.
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Gebruik komend uur om veel leuke nieuwe (ouwe) muziek te ontdekken, zou ik zeggen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Arctic monkeys ken ik ook maar net een weekje![]()
Mijn muziekkennis wat vergroten
Waar is die eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een essnhillsje zijn ja
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling![]()
Ben van plan een keer helemaal mee te luisteren
Nog live gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:05 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Jan Smit erin zou staan. Gelukkig maar met 1 nummer.
Goede vraag. Straks moet Dagoduck nog op zijn taalgebruik gaan letten.quote:
Wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ontbijt is klaar, maar mijn familie slaapt nog of zit Among Us te spelen
Black lives matter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Die verschijnt sowieso vaak pas later in de week uit het niets. Van sommige users denk ik elk jaar dat er een moment komt dat ze nooit meer terugkeren omdat ze echt alleen hier postenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat zei ik ook al. Meeste ken ik niet maar heb een hoop leuke nummers voorbij horen komen
Arctic monkeys ken ik ook maar net een weekje![]()
Mijn muziekkennis wat vergroten
Dit is een goede tipquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Houd een lijst bij van welke nummers je graag vaker luistert en zet ze in een playlist. En ben daarin niet te kieskeurig.
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Billy Ocean met Love Realy Hurts ineens weer opduikt?
Ik niet namelijk...
Omdat ik er op gestemd heb.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik niet namelijk...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Racoon stemmers die op Oceaan zochten in de atemlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |