SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja blijft altijd wat vreemd, vond ik ook van prostaatklassieker Your Love.quote:Op vrijdag 25 december 2020 06:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De eerste keer dat deze erin staat
Niet dat ik het erg vindquote:Op vrijdag 25 december 2020 06:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke jullie wisten dit al maar Borsatan is met alles echt vies gezakt dat ben een imbeciel van binnen hier staat. Echt laag dit voor deze.
Draai hem toch nog wel eens hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zuidelijke heergenot. Hoor je normaal nooit.
Moet jij weten. Ik kies meestal voor andere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Draai hem toch nog wel eens hoor.
Wou ik zeggen ja. Slap verhaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
En babooshka stond er jaren in
Ik heb deze stem volgens mij ook nog nooit eerder gehoord.quote:
Daar hebben al die zweefmeisjes het van hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:20 schreef Poppejans het volgende:
Moguh
Ik hou van Kate met haar Efteling deuntjes
Ik ga hem in ieder geval niet van straat redden volgend jaar.quote:
Dan kunnen die er niks van. Niet om aan te horen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hebben al die zweefmeisjes het van hoorEn Tori, Suzanne en Bjork dan (maar die hebben het ook van haar)
Ik vind sommige echt wel dicht bij het wat latere werk van Kate liggen. Maar een flink aantal zijn inderdaad wel een pak minder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan kunnen die er niks van. Niet om aan te horen!
Scheisse, heb de Guano Apes gemist
Die heb ik, helaas, vakkundig overgeslagen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan kunnen die er niks van. Niet om aan te horen!
Scheisse, heb de Guano Apes gemist
Goedesmorreges (juffrouw Jannie)quote:
Klein beetje post post-grunge.quote:
Alohaquote:
Och, het is een beetje een cliché, maar ik hoor liever dit dan de 7e Miss Montreal of de 13e Borsato oidquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Oh, ze zijn vannacht om 12u al begonnen
Hey Ya heeft ooit nog echt heel hoog in mijn top 100 gestaan, maar dan sprreek ik wel over 7-8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:37 schreef Dagoduck het volgende:
Liever Hey Ya! Maar daar zou ik zelfs nog wel eens op kunnen stemmen (als ik dat niet in het verleden al wel eens heb gedaan).
Dit is precies waar ik aan dacht toen ik het nummer hoordequote:
Luister je wel eens Radio 1? Ik hoor daar altijd "Het nieuws van Alicante"quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik aan dacht toen ik het nummer hoorde![]()
Ja, dat hoor ik ook altijd!quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luister je wel eens Radio 1? Ik hoor dat altijd "Het nieuws van Alicante"
ONZ / Het nieuws van Alicante
Texaanse zon.quote:
Ik vind het een flauwe War on Drugs pastiche, maar ik ken wel alleen dit nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:44 schreef Eightyone het volgende:
Zowaar iets moois van deze tijd dat óók nog een heus publiek heeft bereikt.
Alle Hall en Oates ook meteen gemist dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Hall en Oates gemist, érg jammer.
Ja, ook wel een beetje een America-gevoel krijg ik erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een flauwe War on Drugs pastiche, maar ik ken wel alleen dit nummer.
Voor mijn gevoel een nogal tijdloos iets dat ook in 1980, 1990 of eigenlijk in elk jaar vanaf de mid 60's al had kunnen bestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een flauwe War on Drugs pastiche, maar ik ken wel alleen dit nummer.
Gewoon wat vaker draaien op de radio, hoeven nieuwe bands deze muziek ook niet te maken en kunnen ze zich concentreren op vernieuwende muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mja, maar America heeft een boomerdraagvlak. Dat sterft de laatste jaren rap uit.
Die staat gelukkig veeeeeel hoger tho,quote:
Kut 'rock' dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als dit nummer gewoon wordt vergeten.
Dit soort nummers worden de nieuwe klassiekersquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinded By The Light ook op de drempelDat soort Top 2000 classics gaan er alleen nog maar uit he
Ik kijk naar jou, Greta van Fleet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker draaien op de radio, hoeven nieuwe bands deze muziek ook niet te maken en kunnen ze zich concentreren op vernieuwende muziek.
En zo diep in de nacht hoort ook niemand het meer en zet niemand het op zijn lijstje voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinded By The Light ook op de drempelDat soort Top 2000 classics gaan er alleen nog maar uit he
Ja, 30 of 31 december nummer toch welquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die staat gelukkig veeeeeel hoger tho,
Strak naast Freebird
Hypemuziek.quote:
Net aan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, 30 of 31 december nummer toch wel
Als je 10 topics heb gemist heb je langer dan "even" geslapen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn alweer tien topics verder? Damn people, kan ik niet even rustig slapen?
Jup, dat is wel echt een nadeel van de nieuwe nacht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En zo diep in de nacht hoort ook niemand het meer en zet niemand het op zijn lijstje voor volgend jaar.
Nog live gezien vorig jaar. Ging maar door die solo.quote:
Nog wel blijkbaar. Zelfs gestegen.quote:
Ik ging slapen vlak voordat het begon. Wilde eerst wakker blijven maar dat ging echt niet meer lukken. Acht uurtjes dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je 10 topics heb gemist heb je langer dan "even" geslapen.
Apartquote:Op vrijdag 25 december 2020 07:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wel blijkbaar. Zelfs gestegen.
Uhh geen ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 07:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en de hoogste binnenkomer, behalve de leeftijd?
heb jij wel geslapen?quote:
quote:
Ja hoor, ben denk ik net weer een half uurtje presentquote:
One Tree Hill niet kennen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
1897 Tears In The Morning The Beach Boys![]()
1896 Shake It Off Taylor Swift![]()
1895 Monday Monday The Mamas & The Papas![]()
1894 One Tree Hill U2![]()
1893 West End Girls Pet Shop Boys![]()
![]()
1892 Sunny Afternoon The Kinks![]()
1891 Sing For Absolution Muse![]()
1890 Everything Michael Bublé![]()
1889 Met Hart en Ziel Tröckener Kecks![]()
1888 The Joker Steve Miller Band![]()
1887 Let's Stay Together Al Green![]()
1886 The Drugs Don't Work The Verve
ik zal het vast herkennen. dat is overigens bepaald niet mijn favo U2 albumquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
One Tree Hill niet kennen?
Ken je het Joshua Tree album niet...
Sunny Afternoon ook veel te vroegquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:01 schreef cafca het volgende:
1897 Tears In The Morning The Beach Boys
1896 Shake It Off Taylor Swift
1895 Monday Monday The Mamas & The Papas
1894 One Tree Hill U2
1893 West End Girls Pet Shop Boys
1892 Sunny Afternoon The Kinks![]()
1891 Sing For Absolution Muse
1890 Everything Michael Bublé
1889 Met Hart en Ziel Tröckener Kecks
1888 The Joker Steve Miller Bandnu al
1887 Let's Stay Together Al Green
1886 The Drugs Don't Work The Verve![]()
Aardig uurtje wel
Nog een paar jaar dan staat erg geen enkel nummer van ze meer in.quote:
Hoezo? Er is toch gewoon Top 2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:01 schreef Dagoduck het volgende:
Kerst wordt anders gevierd? Je verwacht het niet.
arnie is geweestquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al FOK!kers in het café geweest?
Denk niet dat ze mij in mijn ochtendjas op de schermen willen hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al FOK!kers in het café geweest?
Samen met Achtung Baby wat mij betreft toch wel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zal het vast herkennen. dat is overigens bepaald niet mijn favo U2 album
Iets met ons land en hoe smakeloos het is....quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, de Kinks is een mateloos ondergewaardeerde band.
Ooit nog in Den Helder opgetreden.quote:
Tja ik heb weinig met With or without you bijvoorbeeld. vreselijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met Achtung Baby wat mij betreft toch wel...
Heb wel meer tijd om te FOK!ken nu er geen concertjes en stapavonden zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En er is Fok! Niet anders dan andere jaren inderdaad.
idd deadend street staat er helemaal niet inquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, de Kinks is een mateloos ondergewaardeerde band.
Dan ga ik jou dus ook never niet bijhouden qua postsquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel meer tijd om te FOK!ken nu er geen concertjes en stapavonden zijn.
Nog wel, geniet er maar vanquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn geboorteplaat, dat die er nog in staat...
Days, You Really Got Me, Celluloid Heroes, Dedicated Follower of Fashion, Mr Pleasantquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
idd deadend street staat er helemaal niet in
En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
idd deadend street staat er helemaal niet in
(Tears in the) morning.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Days, You Really Got Me, Celluloid Heroes, Dedicated Follower of Fashion, Mr Pleasant
En dat oersaaie Lola wel.
Nederland is een...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...
Death Of A Clown...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...
Die had jij in deze periode toch ook niet zo veel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel meer tijd om te FOK!ken nu er geen concertjes en stapavonden zijn.
Ging meestal kerstavond en 2e kerstdag nog wel te stappen en in 2016 en 2017 had ik op de 29e ofzo nog wel een concertje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die had jij in deze periode toch ook niet zo veel?
Dit hoort niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All Day and All of the Night...
Wel You Really Got Me van Eddie en de bois trouwens.
iets met smakeloos en Lange Fransquote:
God Only Knows niet, de rest wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
The Beach Boys hadden vast hoger gestaan als de top 2000 in de zomer was geweest
Hoe doet Snow Patrol het dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
The Beach Boys hadden vast hoger gestaan als de top 2000 in de zomer was geweest
Ja, daar moest Eddie eerst dood voor gaan. En dat gaat Ray niet meer lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All Day and All of the Night...
Wel You Really Got Me van Eddie en de bois trouwens.
Het land van Lange Fransie is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets met smakeloos en Lange Frans
vast te goed. Al is Run wel een goede plaatquote:
Alles pakken ze van ons af!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:11 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, sneeuw hebben we ook niet meer.
Nee ze maakt reclame voor CDA dat hoor je toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef peaceman het volgende:
Is dit een dame die reclame maakt voor Swift doekjes?
De zus van Suzuki, denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef peaceman het volgende:
Is dit een dame die reclame maakt voor Swift doekjes?
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit kan toch niet. Shake it off in de top 2000, kutnummer pur sang
Het is een complot van Bill Gates, je weet wel die pedo die babybloed drinkt.quote:
nou dan hoef ik de rest helemaal niet te horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.
Haters gonna hate hate hate hatequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Hiermee had Kanye misschien niet die microfoon afgepakt.quote:
Qua productie misschien - ik heb deze SkyRadio-draak veels en veels en veels te vaak gehoordquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.
Taylorgodinquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiermee had Kanye misschien niet die microfoon afgepakt.
Was net uit de tijd dat ik wat minder radio luisterde. En Taylor is sowieso leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Qua productie misschien - ik heb deze SkyRadio-draak veels en veels en veels te vaak gehoord
Eens. Vind de positie ook helemaal primaquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:15 schreef cafca het volgende:
Och, prima popnummertje wel van Taylor Swift. Er staat ergere bagger véél hoger in de lijst
echt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:15 schreef cafca het volgende:
Och, prima popnummertje wel van Taylor Swift. Er staat ergere bagger véél hoger in de lijst
128quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:17 schreef cafca het volgende:
Waar zit de top 2000 op ziggo?
#teluiomte zoeken
128quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:17 schreef cafca het volgende:
Waar zit de top 2000 op ziggo?
#teluiomte zoeken
Vind dit ook niet zo'n heel leuke, dus kan er mee leven. Maar hoort wel bij het oude Top 2000 gevoelquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Eightyone het volgende:
Dit wordt een van de volgende boomergeneratie-slachtoffers.
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, hoe laat zal ik het kerstontbijt op tafel gooien? Of zal ik wachten tot mevrouw Pippen wakker is? Dat kan nog wel even duren..
Indirect slachtoffer van coronaquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Eightyone het volgende:
Dit wordt een van de volgende boomergeneratie-slachtoffers.
als je het gaat gooien, zou ik het nu doen, dan heb je nog tijd om de boel op te ruimen voor mevr. Pippen beneden komt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, hoe laat zal ik het kerstontbijt op tafel gooien? Of zal ik wachten tot mevrouw Pippen wakker is? Dat kan nog wel even duren..
Ergens komende jaren eruit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dit ook niet zo'n heel leuke, dus kan er mee leven. Maar hoort wel bij het oude Top 2000 gevoel
Lekker quadrupel biertje doen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uurtje of negen doen? Zin in champagne ontbijt?
Goed punt...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je het gaat gooien, zou ik het nu doen, dan heb je nog tijd om de boel op te ruimen voor mevr. Pippen beneden komt.
Naast ReverbGenot inderdaad wel het beste nummer op die plaat. Dit is wel geinig maar had er niet in gehoeven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jammer dat Bullet to the Blue Sky weg is, vond dat altijd de leukste albumtrack op Joshua Tree
Running to stand stillquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jammer dat Bullet to the Blue Sky weg is, vond dat altijd de leukste albumtrack op Joshua Tree
Ja, zonde.. Heerlijk nummer is dat!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dan Bullet With Butterfly Wings en Mr. Blue Sky maar luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
samen met Where the Street have no name. Rest van het album is mwah.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jij ook!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed punt...
Fijne Kerst trouwens, allemaal!!
Running to Stand Still ook oke, dat is het welquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
samen met Where the Street have no name. Rest van het album is mwah.
Dat zijn gelukkig allebei erg fijne nummertjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan Bullet With Butterfly Wings en Mr. Blue Sky maar luisteren.
Ja iedereen een fijne kerst gewenstquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed punt...
Fijne Kerst trouwens, allemaal!!
Ik ook niet. Staat er ook voor het eerst in dus logisch.quote:
Fanclubgeneuzel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:21 schreef StephanL het volgende:
Bizar dat zoiets opeens nieuw binnenkomt
die valt idd in de categorie oke.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Running to Stand Still ook oke, dat is het wel
Het is net Kensington.quote:
U2 had geweldige beginjaren en Achtung Baby was top, daarna niet zoveel soeps meer helaas.quote:
Oh oh oh ooohquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mogen ze wel achterwegen laten volgend jaar
Of gewoon iets anders, U2 heeft genoeg noteringen as it is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:24 schreef Eightyone het volgende:
Die van U2 er volgend jaar uit en dan Mysterious ways er weer in - graag.
The end of the worldquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:24 schreef Eightyone het volgende:
Die van U2 er volgend jaar uit en dan Mysterious ways er weer in - graag.
Vwb die laatste jaren helemaal mee eens, tot 2000 was het veelal prima...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
U2 had geweldige beginjaren en Achtung Baby was top, daarna niet zoveel soeps meer helaas.
Zal eens wat oude meuk opzoeken van zequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
U2 had geweldige beginjaren en Achtung Baby was top, daarna niet zoveel soeps meer helaas.
ja die moeten toch wel in de lijst blijven. 1 of twee liedjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:25 schreef cafca het volgende:
Tja, ik heb niet zoveel met de Dierenwinkeljongens, maar het is wel iconische muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |