Alles pakken ze van ons af!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:11 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, sneeuw hebben we ook niet meer.
Nee ze maakt reclame voor CDA dat hoor je toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef peaceman het volgende:
Is dit een dame die reclame maakt voor Swift doekjes?
De zus van Suzuki, denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef peaceman het volgende:
Is dit een dame die reclame maakt voor Swift doekjes?
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit kan toch niet. Shake it off in de top 2000, kutnummer pur sang
Het is een complot van Bill Gates, je weet wel die pedo die babybloed drinkt.quote:
nou dan hoef ik de rest helemaal niet te horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.
Haters gonna hate hate hate hatequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Hiermee had Kanye misschien niet die microfoon afgepakt.quote:
Qua productie misschien - ik heb deze SkyRadio-draak veels en veels en veels te vaak gehoordquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Een van de beste popnummers van het afgelopen decennium.
Taylorgodinquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiermee had Kanye misschien niet die microfoon afgepakt.
Was net uit de tijd dat ik wat minder radio luisterde. En Taylor is sowieso leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Qua productie misschien - ik heb deze SkyRadio-draak veels en veels en veels te vaak gehoord
Eens. Vind de positie ook helemaal primaquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:15 schreef cafca het volgende:
Och, prima popnummertje wel van Taylor Swift. Er staat ergere bagger véél hoger in de lijst
echt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:15 schreef cafca het volgende:
Och, prima popnummertje wel van Taylor Swift. Er staat ergere bagger véél hoger in de lijst
128quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:17 schreef cafca het volgende:
Waar zit de top 2000 op ziggo?
#teluiomte zoeken
128quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:17 schreef cafca het volgende:
Waar zit de top 2000 op ziggo?
#teluiomte zoeken
Vind dit ook niet zo'n heel leuke, dus kan er mee leven. Maar hoort wel bij het oude Top 2000 gevoelquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Eightyone het volgende:
Dit wordt een van de volgende boomergeneratie-slachtoffers.
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, hoe laat zal ik het kerstontbijt op tafel gooien? Of zal ik wachten tot mevrouw Pippen wakker is? Dat kan nog wel even duren..
Indirect slachtoffer van coronaquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Eightyone het volgende:
Dit wordt een van de volgende boomergeneratie-slachtoffers.
als je het gaat gooien, zou ik het nu doen, dan heb je nog tijd om de boel op te ruimen voor mevr. Pippen beneden komt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sooo, hoe laat zal ik het kerstontbijt op tafel gooien? Of zal ik wachten tot mevrouw Pippen wakker is? Dat kan nog wel even duren..
Ergens komende jaren eruit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dit ook niet zo'n heel leuke, dus kan er mee leven. Maar hoort wel bij het oude Top 2000 gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |