En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
idd deadend street staat er helemaal niet in
(Tears in the) morning.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Days, You Really Got Me, Celluloid Heroes, Dedicated Follower of Fashion, Mr Pleasant
En dat oersaaie Lola wel.
Nederland is een...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...
Death Of A Clown...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:06 schreef cafca het volgende:
[..]
En You Really Got Me, en Days, en Celluloid Heroes...
Die had jij in deze periode toch ook niet zo veel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel meer tijd om te FOK!ken nu er geen concertjes en stapavonden zijn.
Ging meestal kerstavond en 2e kerstdag nog wel te stappen en in 2016 en 2017 had ik op de 29e ofzo nog wel een concertje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die had jij in deze periode toch ook niet zo veel?
Dit hoort niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All Day and All of the Night...
Wel You Really Got Me van Eddie en de bois trouwens.
iets met smakeloos en Lange Fransquote:
God Only Knows niet, de rest wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
The Beach Boys hadden vast hoger gestaan als de top 2000 in de zomer was geweest
Hoe doet Snow Patrol het dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
The Beach Boys hadden vast hoger gestaan als de top 2000 in de zomer was geweest
Ja, daar moest Eddie eerst dood voor gaan. En dat gaat Ray niet meer lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All Day and All of the Night...
Wel You Really Got Me van Eddie en de bois trouwens.
Het land van Lange Fransie is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
iets met smakeloos en Lange Frans
vast te goed. Al is Run wel een goede plaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |