Ja, straks alleen lululululola nog in de lijst....quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Kinks komen ook steeds eerder
Love etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van Love etc.
Maar being boring is ook leuk.
Ah.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indoctrineren, brainwashen door continue PSB te draaien...
Dat Spotify is niet zo erg, de genoemde rappubers wel...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
Wtf, ik had gister onze speaker opnieuw geïnstalleerd, zet net radio 2 op en toen was Ronnie Flex erop. Ok, zou kunnen toch? Toen kwam daarna Lil Kleine en na dat nummer ging ik toch twijfelen. Bleek dat ie op Spotify stond.
Muv Lola, ja mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, laten we er van genieten dat ze überhaupt nog komen.
Even voor je verbeterd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Spotify is niet zo erg, de genoemde rappaupers wel...
Ik had na dat eerste nummer al een nieuwe speaker moeten kopen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
Wtf, ik had gister onze speaker opnieuw geïnstalleerd, zet net radio 2 op en toen was Ronnie Flex erop. Ok, zou kunnen toch? Toen kwam daarna Lil Kleine en na dat nummer ging ik toch twijfelen. Bleek dat ie op Spotify stond.
Dat merk je echt bij dit nummer van Flight of the Concords:quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:30 schreef Eightyone het volgende:
ik heb bij nummers van dit type het idee dat ze qua ondertoon zo haaks staan op de tijdsgeest (hoe mooi ook) dat ze compleet op hun laatste benen lopen.
Diepduistere jaren 80-muziek blijft wèl, ook bij mensen die nog lang niet geboren waren.
Nu al aan het bier?quote:
Ik vind The Kik sowieso wel leuk, vooral live.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef schoonmams het volgende:
The Kik had dit liedje overigens leuk vertaalt tot
Ja, twee boterhammen.quote:
Vreemd.... bij mij komt over het algemeen wél goede muziek op Spotify.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef Zwansen het volgende:
eens, die Dave weet het publiek wel te vermakenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind The Kik sowieso wel leuk, vooral live.
blokje kaas erbij en klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |