Ik weet het. De ster van Katie Melua heeft heftig, maar kort gestraaldquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er was een tijd dat alle platen van na 2000 in de Top 2000 van mensen als Katie Melua, Gavin DeGraw en deze meneer kwamen
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt names een helft van dit topic
Ik Denk Nooit Meer Aan Jou...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef alpeko het volgende:
Deze bandNiemand thuis, hun mooiste, staat er niet eens in
Die begint na elke 99 nummer weer opnieuw ben ik bangquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe horror zou een Sky radio top 2000 zijn?
Ik vind het heel gezapig, veilig en kapotgedraaid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oh waarom![]()
You’re my everything
Staat nog zat in wat vele malen slechter is tho....quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit een geinig liedje, maar om nu te zeggen dat het de Top 2000 verrijkt? Mwah
Liever dit dan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit een geinig liedje, maar om nu te zeggen dat het de Top 2000 verrijkt? Mwah
Ik heb ook kinderen die wel eens iets willem horen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Vreemd.... bij mij komt over het algemeen wél goede muziek op Spotify.
Precies dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef peaceman het volgende:
volgend jaar weer op stemmen dan, net als dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef Zwansen het volgende:
Jeetje, straks al Tim Hardin. Die gaat er over een aantal jaar gewoon uit als je de grafiek van de afgelopen jaren ziet.
Mjah snap wel wat je bedoelt. Maar het is zo’n feel good nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het heel gezapig, veilig en kapotgedraaid.
Diep!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
De beste zangers kunnen niet zingen
Ik weet van mezelf dat ik daar echt he-le-maal niemand een plezier mee ga doen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gewft mij wel het idee dat ik ook zanger kan worden
Ach, als ik sommige NBA-fragmenten zie dan denk ik ook nog dat ik prof-basketballer kan worden. We mogen dromen he...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit gewft mij wel het idee dat ik ook zanger kan worden
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dat programma deel te nemen ja...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
De beste zangers kunnen niet zingen
Voorlopig de Family-mix optie nog maar niet gebruiken danquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ook kinderen die wel eens iets willem horen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, als ik sommige NBA-fragmenten zie dan denk ik ook nog dat ik prof-basketballer kan worden. We mogen dromen he...
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Denk jij nou dat je steve miller band?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dat programma deel te nemen ja...
Haha deze kende ik nog nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Ach ja, wat kan ik zeggen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?
Hoe kom je er vanaf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuke grap. Hoe kom je erop?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:45 schreef Isorden het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga eens even aan de slag met sinaasappels, eitjes en croissantjes
Door de vrijgezellen die niet meer kunnen daten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo is de Biebs nou gestegen met Love Yourself
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Dagoduck het volgende:
Weet alweer waarom ik hekel heb aan kerst. Het is net zondag maar dan zonder sport. Geen krant op de mat. Pff.
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik werk nu de beschuitjes naar binnen.
Tweede kerstdag is er ook gewoon boxing day.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!
Nu al aan de ouzo? Het is bijna 9 uur!quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.
Ik vind Steamy Windows in de versie van schrijver Tony Joe White ook mooier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben opgegroeid met de versie van Tina Turner (ik was ook fan van Tina Turner), maar ik vind deze versie ook steeds mooier worden.
Nu al aan de ouzo gaan is ook wat heftig...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Wij wachten nog even een anderhalf uur ouzo.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu al aan de ouzo? Het is bijna 9 uur!
Met Mart Smeets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
NBA fans disagree. Vijf topwedstrijden vandaag!
Ha ha.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede kerstdag is er ook gewoon boxing day.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!quote:
Er staan hier nog flessen ouzo uit begin jaren 90.quote:
Daarvan is het origineel beter.quote:
Liever niet.. brrrr.quote:
Dat is Creep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ookquote:
Deze?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan is het origineel beter.
Die staat er nog wel in, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Beste liedje is The Test met de Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ook
Kijk nooit echt basketbal, dus zou dat niet weten inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Dan denk ik dat dat ook geldt voor sporten waar ik minder weet van heb
Dat laatste kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Check, bij honkbal wil je 'm ook niet hebben...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Ondergewaardeerd welquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Love is Noise is natuurlijk hun beste nummer.
Ach, hij heeft wel passie. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu drink je het op ook, we gooien niks weg...
Nog 1 tot de koffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |