Liever niet.. brrrr.quote:
Dat is Creep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ookquote:
Deze?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan is het origineel beter.
Die staat er nog wel in, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
All I need is the air that i breatheee and to love youuuuuu
Beste liedje is The Test met de Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Song for the lovers die hij solo uitbracht is ook
Kijk nooit echt basketbal, dus zou dat niet weten inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Dan denk ik dat dat ook geldt voor sporten waar ik minder weet van heb
Dat laatste kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Als je een beetje verstand van basketbal hebt, merk je dat hij heel veel onzin lult.
Check, bij honkbal wil je 'm ook niet hebben...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liever niet.. brrrr.
Ondergewaardeerd welquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:54 schreef Dagoduck het volgende:
Love is Noise is natuurlijk hun beste nummer.
Ach, hij heeft wel passie. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu drink je het op ook, we gooien niks weg...
Nog 1 tot de koffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |