Laat hem altijd gewoon staan. Wel kut als ie doorzicht wordt dan blijft er een doorzichte balk waardoor je misklikt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu dat de topics zo snel zijn moet ik iedere keer die banner onderin wegflikkeren in chrome (nee ik neem geen abo)
Ben het nou alweer vergeten inderdaad.quote:
zo duur is dat niequote:Op vrijdag 25 december 2020 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu dat de topics zo snel zijn moet ik iedere keer die banner onderin wegflikkeren in chrome (nee ik neem geen abo)
Is toch gewoon een baan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft wel ons land gediend in Irak. Beetje respect voor die veteranen.
Ik vind dat juist fijner, dan kan ik meer lezen van het topic.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat hem altijd gewoon staan. Wel kut als ie doorzicht wordt dan blijft er een doorzichte balk waardoor je misklikt.
Ik lees alleen dat ze een kort pittig kapsel had... dus ik dacht: Tuinbroek. Weet ik veel dat het een militair is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee hoor, Simulation Theory was echt afschuwelijk kut.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef cafca het volgende:
Muse is een prima band, maar deze hoeft van mij ook niet in de lijst.
ze staan vooral best vaak erinquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef cafca het volgende:
Muse is een prima band, maar deze hoeft van mij ook niet in de lijst.
Ach, mijn scherm is groot zat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat juist fijner, dan kan ik meer lezen van het topic.
dat album heb ik al helemaal overgeslagen.quote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat ze een kort pittig kapsel had... dus ik dacht: Tuinbroek. Weet ik veel dat het een militair is.
en als peaceman ben ik natuurlijk tegen oorlogquote:
Verhaal niet gehoord, sorryquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
moedersquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heilige moeder van Skyradio, waarom staat dit nog in de Top 2000?
Hoezo? Zo populair is Eels niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:36 schreef schoonmams het volgende:
straks het enige nummer van EELS in de top 2000... hoe kan het dat dit er niet met meer nummers en hoger instaat
Bedankt names een helft van dit topicquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Bublé
Een nummer waar ik op heb gestemd![]()
![]()
en dat is onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Zo populair is Eels niet.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Bublé
Een nummer waar ik op heb gestemd![]()
![]()
In Volendam wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Zo populair is Eels niet.
hebben ze daar zoveel nummers dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe horror zou een Sky radio top 2000 zijn?
Dan steek je ergens halverwege je trommelvliezen kapot...quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Er was een tijd dat alle platen van na 2000 in de Top 2000 van mensen als Katie Melua, Gavin DeGraw en deze meneer kwamenquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Oh waaromquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Foei
Ik trek dit echt heel slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |