SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Ja, voor mijn voorspellingen. Ik heb al 5/6 van de uitslagen goed vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Is er eigenlijk iemand die deze hele pot nog interesseert
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Is er eigenlijk iemand die deze hele pot nog interesseert
Ik hoop in het linkerrijtje te eindigenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, voor mijn voorspellingen. Ik heb al 5/6 van de uitslagen goed vandaag.
In het Feyenoord-topic @onlogisch en @Elan tegen de rest is ook altijd leuk.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Die clubtopics word je ook niet vrolijk van nee. Dat is pas BDO niveau.
Jezusquote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic @:onlogisch en @:Elan tegen de rest is ook altijd leuk.
Ik ga voor die pijlen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop in het linkerrijtje te eindigen
Wordt tijd dat ze @klaasweetalles weer eens loslaten in dat topic.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic @:onlogisch en @:Elan tegen de rest is ook altijd leuk.
Brendan #0001 loopt als een speer.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende: [..] Ze zouden er goed aan doen de gouden standaard van DRT in acht te nemen
Hopelijk krijgen we nog een Hollandse Avondquote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
VIJF Nederlanders in de derde ronde jaaaaa
Ik heb bijna de hele dag 3-1.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij had vrijwel iedereen bij deze en vorige pot 3-1 staan
Hier gaat iets verschrikkelijks misquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brendan #0001 loopt als een speer.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brendan #0001 loopt als een speer.
Genotquote:
Vermakelijk leesvoer.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jezus
Daar valt niet tegenop te redeneren hoor
Die is van mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor Jose de Sousa te gaan.
Moet je @yvonne effe aardig aankijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze @:klaasweetalles weer eens loslaten in dat topic.
@:Tagliano
Wel een hoop shitzooi, vdVoort, Noppert en Wattimena heb ik niks mee. Op die eerste twee plekken hadden we Meulenkamp en Kleermaker moeten hebben, en ik mis Zwaantjequote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
VIJF Nederlanders in de derde ronde jaaaaa
Aan dit soort kinderachtig gedoe doen we niet in DRTquote:
Man, man, man. Stijn is daar vaak wel scherp op.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Volgens mij stond ik ooit hoog en vergat ik de finale te voorspellen
Dat hij nog geen kloon heeft aangemaakt.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Klaas leeft allang niet meerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ja dat heb je he als je altijd voor de verkeerde darter bentquote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een hoop shitzooi, vdVoort, Noppert en Wattimena heb ik niks mee. Op die eerste twee plekken hadden we Meulenkamp en Kleermaker moeten hebben, en ik mis Zwaantje
Mja, vandaag was ook voor het eerst in heel wat dagen dat ik iemand anders had gekozenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Szura blijft me achtervolgen in pick 'em
Noppert is enkel door omdat Kleermaker corona heb. Anders was die off-day wel afgestraft.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb je he als je altijd voor de verkeerde darter bent
Helaas geen verschilquote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja, vandaag was ook voor het eerst in heel wat dagen dat ik iemand anders had gekozen
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook een kersttrui?
(ik niet)
ja hier zit ik de hele avond op te wachtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt de pot van de avond
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaarquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Ik vond die van Ajax best leuk. Niet ontevreden dat ik die niet heb gekocht.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaar
Zo ook dit jaar
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Heb jaren geleden toen ik in Engeland zat de kersttrui gekocht die Koeman en Pellè ook hadden bij Southampton.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Die zag ik ergens heel kort voorbij komen, was geloof ik wel aardig jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die van Ajax best leuk. Niet ontevreden dat ik die niet heb gekocht.
Ik vind het al te cliché om dat te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaar
Zo ook dit jaar
En dan de kerstvariant van Happy Socks™ erbij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Ik hoop boven jou te eindigen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop in het linkerrijtje te eindigen
Ja en happy kerstsokken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Als je top tien eindigt zit je wel boven bij denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop boven jou te eindigen.
Daarnaast top 10.
En dik is een understatementquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Jermaine lacht als de gezellige dikke oom, alleen weet ik niet of hij wel gezellig en oom is.
Deel van die qualifiers is niet gespeeld, dus kwaliteit is lagerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De internationale qualifiers waren dit jaar ook weer een gruwelijk succes. Na twee rondes iedereen er uit, op Baggish na. En die had er ook makkelijk al uit kunnne liggen.
Picsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb wel een kersttrui.
Die is best leuk
Een paar jaar terug was Petersen-De Sousa een voorronde. Kijk waar ze nu staan, wellicht mede door de ponden en ervaringen die ze daar hebben opgehaald.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De internationale qualifiers waren dit jaar ook weer een gruwelijk succes. Na twee rondes iedereen er uit, op Baggish na. En die had er ook makkelijk al uit kunnne liggen.
Dat riekt naar autisme.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom snapt deze vent niet wanneer iemand een gesprek afsluit
Sommige mensen hebben nou eenmaal wat minder sociale vaardigheden dan jijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Misschien wil Benitoow ze opsturenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In London kennen ze geen kapsalons jammer voor Djurmain
Ik heb ook geen trui, maar wel kerstsokken van de Vomar gekregen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb trouwens jaren geleden wel kerstsokken van de Lidl gekocht
Telt dat ook
Die ziet de komende dagen ook geen mens in de lockdown hotelquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Je hebt er toch wel van die tentjes die Nederlandse snacks verkopen?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In London kennen ze geen kapsalons jammer voor Djurmain
Ik kan bevestigen dat user @Bluedisplay uitermate goed scoort op dat gebied.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal wat minder sociale vaardigheden dan jij
Lonaa min minquote:
Bullyboy nog beter. Ik blijf alleen nog voor de opkomst van hem straks. Dan ouwelullenbedtijdquote:
Ik vind het gewoon matig nummer. Mag toch.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lonaa min min
Heerlijk nummer om mee op te komen joh
Eensquote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Asp staat wel hoog op mijn lijstje 'darters om een avond mee door te zakken'.
Ik kan het je niet verbiedenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon matig nummer. Mag toch.
Wie staat er laatste?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Ongeveer ter hoogte van Evans op de lijst
Kan Ricky ook snel drinken?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Dat kan je wel en zou niet geheel onterecht zijn.quote:
Wat op zich wel weer jammer is natuurlijk.quote:
Ricky zou ik typeren als 'blij ei'. Wel een prima ventje.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Joe Murnan, op korte afstand gevolgd door Mikkie Mansellquote:
Heyquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan je wel en zou niet geheel onterecht zijn.
Dan is het bij deze verbodenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je het verbied word ik alleen maar recalcitranter.
Oh.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joe Murnan, op korte afstand gevolgd door Mikkie Mansell
Ja beetje simpel misschien maar ik zou er waarschijnlijk wel een wereldavond mee hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ricky zou ik typeren als 'blij ei'. Wel een prima ventje.
Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Smith hoort daar ook zeker bij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Die zou ik allemaal idiote uitspraken ontlokken, dat is nog wel aardigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Ik eerder met Van Gerwen, als ik te lang naar dat accent moet luisteren word ik onpasselijk.
Ik realiseerde me ook dat dit een vrije matige poging was de boel te ontwrichtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh is dit het
Dat kan ik wel hebben
Gurney dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.
Bij mij staan bijvoorbeeld Wright, Humphries en Darren Webster ook wel hoog.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo snel ongeveer
Echt wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Met Raybar zou ook fantastisch zijn maar je zou geen leuk gesprek hebben
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.
Bij mij staan bijvoorbeeld Wright, Humphries en Darren Webster ook wel hoog.
All these things that I've donequote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.
Scheelt wel een belletje naar 113quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Co lijkt mij ook best gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Are we human are we dancersquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
Never meet your heroes.quote:
Agressief zeg.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou niet met Gary willen bieren. Onsympathieke lul. Denk dat ik die na 4 bier op zn bakkes klap.
Zou hij al zn depressieve verhalen op tafel gooien als hij gedronken heeft?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Gerrie is al eens in onze stamkroeg geweest, was toen wel echt sympathiek hoorde ik. (was toen zelf nog niet zo oud)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou niet met Gary willen bieren. Onsympathieke lul. Denk dat ik die na 4 bier op zn bakkes klap.
Nieuwe album is ook genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die versta je op een gegeven moment ook niet meer. Schots accent en dubbele tongquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Om een zelfde soort reden staat Sherrock ook vrij hoogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.
Dat is van Babylon Zoo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co lijkt mij ook best gezellig.
Jij dacht dat hij daar drank voor nodig had?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou hij al zn depressieve verhalen op tafel gooien als hij gedronken heeft?
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @Zipportalquote:
Ben ik ookquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co lijkt mij ook best gezellig.
Dit zijn de betere anekdotes.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfs
Was in een restaurant met zaal/bar waar toen net ook een demotoernooitje werd gespeeld, Roland zat goed aan de baco weet ik nog tijdens het toernooi
Hier wil ik niet aan denken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @:Zipportal
In context van dartwedstrijden wel ja, maar als hij naar een familieverjaardag gaat kan ik het me niet voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij dacht dat hij daar drank voor nodig had?
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Hij is allang gescheiden van Syl johquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wil ik niet aan denken.
Daar lijkt het me enige tientallen maten te klein voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat het ondergezeken slipje van Silvia? @:Zipportal
Co en Roland zouden ook wel prima gezelschap zijn voor een avondje zuipenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Koos en Roland heb ik nog een soort van in de kroeg/aan de bar gestaan zelfs
Was in een restaurant met zaal/bar waar toen net ook een demotoernooitje werd gespeeld, Roland zat goed aan de baco weet ik nog tijdens het toernooi
Weet ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is allang gescheiden van Syl joh
Daar zou ik wel bij willen zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In context van dartwedstrijden wel ja, maar als hij naar een familieverjaardag gaat kan ik het me niet voorstellen
Ik weet niet of ik die heb, even mijn raybargifjes zoekenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barney-laat-hoofd-hangen.gif graag
Dartsgifjestopic moet beter gevuld worden
Mij ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef K_uit_h het volgende:
Gary lijkt me wel gezellig eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik heb een dejavu van eerder deze week.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Price lijkt me helemaal niks om mee te gaan chillen.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diep menselijk dramaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik wel
Iemand die iedere wedstrijd tussen de 94 en 98 avg gooitquote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef borisz het volgende:
De vraag is nu wat is een typische 94 tot 98-gemiddelde speler?
Daar heb ik mijn argumentatie al gegeven ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu van eerder deze week.
Ja deze blijft (letterlijk) goud. Mooi ook dat je een zakje bij je tepel laat innaaien dat je open kunt doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vraag me wel af of Asp na 5 bier nog wel te verstaan is
Ligt eraan of de frituur aanstaat. Anders is ie bloedchagrijnigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
De Zwaan kan je ook nog wel een prima avond mee hebben denk ik
En dat je eraan denkt dit te doen net nadat je jezelf op een dubbel zetquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja deze blijft (letterlijk) goud. Mooi ook dat je een zakje bij je tepel laat innaaien dat je open kunt doen
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gary Anderson en met name Richie Burnett zijn echt niet te verstaan als ze nuchter zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.
Ach anders maar gewoon lachen en hopen dat het geen vraag was.
Dave Chisnall ook nietquote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gary Anderson en met name Richie Burnett zijn echt niet te verstaan als ze nuchter zijn
En een terechte, wmb.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn argumentatie al gegeven ja.
toen had ie een hypo toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
barneylaatkoppiehangen.gif moet ik ergens hebben.
Ja inderdaad. Ben ook een beetje te bang dat sommige darters echt iets te dom zijn om leuk (en lang) mee te kunnen babbelen. Heb geen idee hoe je een avond moet vullen met een Chisnallquote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de meeste darters heb je live ondertiteling nodig.
Ach anders maar gewoon lachen en hopen dat het geen vraag was.
Dat is ook nog een punt ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben ook een beetje te bang dat sommige darters echt iets te dom zijn om leuk (en lang) mee te kunnen babbelen. Heb geen idee hoe je een avond moet vullen met een Chisnall
Vast wel. Vermakelijke gast ook op twitterquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Maar de vraag is: zou je met White een interessante avond kunnen hebben?
Ervan uit gaande dat je je bier niet op een podium drinkt
Cullen. Wattimena. Noppie. Evans. Beaton. Nooit slecht, maar weinig uitschieters.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:25 schreef borisz het volgende:
De vraag is nu wat is een typische 94 tot 98-gemiddelde speler?
Noppert mag dromen van 94-98 gemiddeldquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cullen. Wattimena. Noppie. Evans. Beaton. Nooit slecht, maar weinig uitschieters.
Ik vind Ian wel een type die elke avond tot het gaatje gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Als hij zijn stiefdochter meeneemt, zeah zekah.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Hij staat gewoon de Brienenoord te visualiseren daar.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat gewoon te slapen van die saaie King
In de tijd dat ie Sylvia nog towerbridgtequote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij staat gewoon de Brienenoord te visualiseren daar.
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de tijd dat ie Sylvia nog towerbridgte
Kelderniveauquote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?
Er zijn wel een aantal die mij niet dom overkomen. Een kort rijtje (zal wel niet geheel kloppen): Dimitri, Cullen, Petersen, Humphries, Dirkie, Hopp en Brownquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een punt ja.
Wie is de slimste darter?
Dat was ook een lekkere uitspraak.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?
Al mijn derksengifjes zijn stuk behalve dezequote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon @:tagliano
Heeft één van jullie dat 'nou dat weet ik zo niet' gifje van Derksen? Dat hij met zijn handje doet. (lekker duidelijk dit)
Ik vraag dit voor een vriend.
Mooie jongen Kiekenquote:From throwing doubles to almost doubling his hours for the NHS - Keegan Brown has ditched his darts to help out during the coronavirus pandemic.
The former world youth champion had already carried on working part-time as a medical laboratory assistant despite turning professional. And the 27-year-old from the Isle of Wight has stepped up his shifts at the island's only hospital since the crisis started. "For now my skills are required in the laboratory, not on the dartboard, so my focus is there," the world number 30 told BBC Sport.
ja wat voor plaatje moet daarbij danquote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef Grifte het volgende:
Suske en Wiske en het Bibberende Bracket
Wel met Scottie?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Jan Dekker?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal die mij niet dom overkomen. Een kort rijtje (zal wel niet geheel kloppen): Dimitri, Cullen, Petersen, Humphries, Dirkie, Hopp en Brown
Oh, dan hoop ik dat hij wint!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastig
Ik vind dat ook een beetje een magere bingo entry.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Barney is recht voor zijn raap, gewoon PUUR.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was ook een lekkere uitspraak.
Hij heeft een beetje een Parkinson-uitstraling.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nette partij van Waites, ik blijf het zeggen
Einde tijdperk bingo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |