En dik is een understatementquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Jermaine lacht als de gezellige dikke oom, alleen weet ik niet of hij wel gezellig en oom is.
Deel van die qualifiers is niet gespeeld, dus kwaliteit is lagerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De internationale qualifiers waren dit jaar ook weer een gruwelijk succes. Na twee rondes iedereen er uit, op Baggish na. En die had er ook makkelijk al uit kunnne liggen.
Picsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb wel een kersttrui.
Die is best leuk
Een paar jaar terug was Petersen-De Sousa een voorronde. Kijk waar ze nu staan, wellicht mede door de ponden en ervaringen die ze daar hebben opgehaald.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De internationale qualifiers waren dit jaar ook weer een gruwelijk succes. Na twee rondes iedereen er uit, op Baggish na. En die had er ook makkelijk al uit kunnne liggen.
Dat riekt naar autisme.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom snapt deze vent niet wanneer iemand een gesprek afsluit
Sommige mensen hebben nou eenmaal wat minder sociale vaardigheden dan jijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Misschien wil Benitoow ze opsturenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In London kennen ze geen kapsalons jammer voor Djurmain
Ik heb ook geen trui, maar wel kerstsokken van de Vomar gekregen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb trouwens jaren geleden wel kerstsokken van de Lidl gekocht
Telt dat ook
Die ziet de komende dagen ook geen mens in de lockdown hotelquote:Op woensdag 23 december 2020 21:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Je hebt er toch wel van die tentjes die Nederlandse snacks verkopen?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
In London kennen ze geen kapsalons jammer voor Djurmain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |