Nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook een kersttrui?
(ik niet)
ja hier zit ik de hele avond op te wachtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit wordt de pot van de avond
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaarquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Ik vond die van Ajax best leuk. Niet ontevreden dat ik die niet heb gekocht.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaar
Zo ook dit jaar
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Heb jaren geleden toen ik in Engeland zat de kersttrui gekocht die Koeman en Pellè ook hadden bij Southampton.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Die zag ik ergens heel kort voorbij komen, was geloof ik wel aardig jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die van Ajax best leuk. Niet ontevreden dat ik die niet heb gekocht.
Ik vind het al te cliché om dat te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik realiseer me vlak voor kerst altijd dat het wel geinig is om er eentje te kopen wat ik dan uitstel naar volgend jaar
Zo ook dit jaar
En dan de kerstvariant van Happy Socks™ erbij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Ik hoop boven jou te eindigen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop in het linkerrijtje te eindigen
Ja en happy kerstsokken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
(ik niet)
Als je top tien eindigt zit je wel boven bij denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop boven jou te eindigen.
Daarnaast top 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |