Vermakelijk leesvoer.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jezus
Daar valt niet tegenop te redeneren hoor

Die is van mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor Jose de Sousa te gaan.

Moet je @yvonne effe aardig aankijkenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze @:klaasweetalles weer eens loslaten in dat topic.
@:Tagliano

Wel een hoop shitzooi, vdVoort, Noppert en Wattimena heb ik niks mee. Op die eerste twee plekken hadden we Meulenkamp en Kleermaker moeten hebben, en ik mis Zwaantjequote:Op woensdag 23 december 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
VIJF Nederlanders in de derde ronde jaaaaa

Aan dit soort kinderachtig gedoe doen we niet in DRTquote:

Man, man, man. Stijn is daar vaak wel scherp op.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Volgens mij stond ik ooit hoog en vergat ik de finale te voorspellen

Dat hij nog geen kloon heeft aangemaakt.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]

Klaas leeft allang niet meerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]

ja dat heb je he als je altijd voor de verkeerde darter bentquote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een hoop shitzooi, vdVoort, Noppert en Wattimena heb ik niks mee. Op die eerste twee plekken hadden we Meulenkamp en Kleermaker moeten hebben, en ik mis Zwaantje

Mja, vandaag was ook voor het eerst in heel wat dagen dat ik iemand anders had gekozenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Szura blijft me achtervolgen in pick 'em

Noppert is enkel door omdat Kleermaker corona heb. Anders was die off-day wel afgestraft.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb je he als je altijd voor de verkeerde darter bent

Helaas geen verschilquote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Mja, vandaag was ook voor het eerst in heel wat dagen dat ik iemand anders had gekozen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |