Als hij zijn stiefdochter meeneemt, zeah zekah.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Maar de vraag is: zou je met White een interessante avond kunnen hebben?
Ervan uit gaande dat je je bier niet op een podium drinkt
Hij staat gewoon de Brienenoord te visualiseren daar.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat gewoon te slapen van die saaie King
In de tijd dat ie Sylvia nog towerbridgtequote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij staat gewoon de Brienenoord te visualiseren daar.
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In de tijd dat ie Sylvia nog towerbridgte
Kelderniveauquote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?
Er zijn wel een aantal die mij niet dom overkomen. Een kort rijtje (zal wel niet geheel kloppen): Dimitri, Cullen, Petersen, Humphries, Dirkie, Hopp en Brownquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een punt ja.
Wie is de slimste darter?
Dat was ook een lekkere uitspraak.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk level zit Sylvia nu eigenlijk?
Al mijn derksengifjes zijn stuk behalve dezequote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon @:tagliano
Heeft één van jullie dat 'nou dat weet ik zo niet' gifje van Derksen? Dat hij met zijn handje doet. (lekker duidelijk dit)
Ik vraag dit voor een vriend.
Mooie jongen Kiekenquote:From throwing doubles to almost doubling his hours for the NHS - Keegan Brown has ditched his darts to help out during the coronavirus pandemic.
The former world youth champion had already carried on working part-time as a medical laboratory assistant despite turning professional. And the 27-year-old from the Isle of Wight has stepped up his shifts at the island's only hospital since the crisis started. "For now my skills are required in the laboratory, not on the dartboard, so my focus is there," the world number 30 told BBC Sport.
ja wat voor plaatje moet daarbij danquote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef Grifte het volgende:
Suske en Wiske en het Bibberende Bracket
Wel met Scottie?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Jan Dekker?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal die mij niet dom overkomen. Een kort rijtje (zal wel niet geheel kloppen): Dimitri, Cullen, Petersen, Humphries, Dirkie, Hopp en Brown
Oh, dan hoop ik dat hij wint!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastig
Ik vind dat ook een beetje een magere bingo entry.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Barney is recht voor zijn raap, gewoon PUUR.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was ook een lekkere uitspraak.
Hij heeft een beetje een Parkinson-uitstraling.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nette partij van Waites, ik blijf het zeggen
Einde tijdperk bingo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |