Wel met Scottie?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben erg content met dit wedstrijdverloop daar ik helemaal niks heb met de persoon Neten Aspinall.
Jan Dekker?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal die mij niet dom overkomen. Een kort rijtje (zal wel niet geheel kloppen): Dimitri, Cullen, Petersen, Humphries, Dirkie, Hopp en Brown
Oh, dan hoop ik dat hij wint!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar als hij er ook al uit gaat wordt de bingo wel erg lastig
Ik vind dat ook een beetje een magere bingo entry.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Barney is recht voor zijn raap, gewoon PUUR.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was ook een lekkere uitspraak.
Hij heeft een beetje een Parkinson-uitstraling.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nette partij van Waites, ik blijf het zeggen
Einde tijdperk bingo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |