Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Asp staat wel hoog op mijn lijstje 'darters om een avond mee door te zakken'.
Smith hoort daar ook zeker bij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Asp staat wel hoog op mijn lijstje 'darters om een avond mee door te zakken'.
Die zou ik allemaal idiote uitspraken ontlokken, dat is nog wel aardigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Ik eerder met Van Gerwen, als ik te lang naar dat accent moet luisteren word ik onpasselijk.
Ik realiseerde me ook dat dit een vrije matige poging was de boel te ontwrichtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh is dit het
Dat kan ik wel hebben
Gurney dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.
Bij mij staan bijvoorbeeld Wright, Humphries en Darren Webster ook wel hoog.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo snel ongeveer
Echt wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Met Raybar zou ook fantastisch zijn maar je zou geen leuk gesprek hebben
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogelijk een beetje lastig om naar te luisteren een hele avond, maar verder wel eens.
Bij mij staan bijvoorbeeld Wright, Humphries en Darren Webster ook wel hoog.
All these things that I've donequote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij Wade ook wel, mits hij zijn vrouw meeneemt en zelf thuis blijft.
Scheelt wel een belletje naar 113quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Co lijkt mij ook best gezellig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Are we human are we dancersquote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind The Killers trouwens uitstekende liedjes hebben. Spaceman is echt heel tof
Never meet your heroes.quote:
Agressief zeg.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou niet met Gary willen bieren. Onsympathieke lul. Denk dat ik die na 4 bier op zn bakkes klap.
Zou hij al zn depressieve verhalen op tafel gooien als hij gedronken heeft?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |