SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Ik weet dat Diogo een knappe vriendin heeft, maar als ik niet beter wist had ik gedacht dat daar een groot gaycomplot zit bij de PDCquote:Op woensdag 23 december 2020 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lieve jongen Diogo reageerde gelijk even.
[ twitter ]
Diogo snapt er ook niet heel veel van. Scholten heeft veel meer bereikt dan Wattimena (maar misschien verwarde hij Scholten met Stompe)quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet dat Diogo een knappe vriendin heeft, maar als ik niet beter wist had ik gedacht dat daar een groot gaycomplot zit bij de PDC
Kinderhandel door Barry Hearn, deep state.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet dat Diogo een knappe vriendin heeft, maar als ik niet beter wist had ik gedacht dat daar een groot gaycomplot zit bij de PDC
Stukje Demminkquote:Op woensdag 23 december 2020 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderhandel door Barry Hearn, deep state.
Dit soort wansmaak had ik juist wel achter hem gezocht.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:19 schreef heywoodu het volgende:
Dit is niet echt bij Wattimena passende muziek.
Danseresjes gaan er goed opquote:
Twee schermen.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga jij zo kijken naar Feyenoord of naar Asp-Waites? Of allebei?
Het huidige nummer van Dirkie is van Radical.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zouden we Dirkie een nummertje van Radical aan kunnen praten
ik zag net nog ene Peter Hudson langskomenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena is de meest viesdikke darter van alle darters
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb Kenny nog nooit zien spelen maar ik vind hem nu al leuk.
Ik ben voor hem
Heb jij niet met het vlaggetje staan zwaaien toen Telnekes gooide?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor hem
Kijk je nooit BDO?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor hem
Vorige week deed er een darter met een extreem viesdikke buik mee. Ben zijn naam alweer vergetenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena is de meest viesdikke darter van alle darters
Huh. Nog steeds Glimpse of the Future tochquote:Op woensdag 23 december 2020 20:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het huidige nummer van Dirkie is van Radical.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
#dagjesvolkquote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, heb al jaren niet gekeken naar de BDO.
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mien merk @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Just Like You van Radicalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Huh. Nog steeds Glimpse of the Future toch
BDOGenot op Eurosport met commentaar van Tripod die je in slaap lult.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doctors van Leeuwened!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:25 schreef Szura het volgende:
Viesdikke Djurmeen al voorzichtig in de rats
quote:Op zondag 20 december 2020 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Typisch zo'n door de week-duelletje waarin Willem II opeens de geest krijgt en Ajax het niveau van tegen Utrecht op de mat legt.
Kenner insidequote:
Één vieze blubberquote:Op woensdag 23 december 2020 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
Wattimena wordt ook elke week vetter
Erg jammer.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, deze kwam toevallig in beeld.
Ik las eerst penisquote:Op woensdag 23 december 2020 20:28 schreef Caland het volgende:
Wattimena neemt het darten steeds serieuzer aan de omvang van zijn pens te zien
Erg mooi
Koop niet bij DMGquote:Op woensdag 23 december 2020 20:31 schreef Ixnay het volgende:
Chisnall - Brown
Een van de beste wedstrijden tot nu toe qua niveau van beide spelers.
Ps. Wat een lame reclames de hele tijd van Keuken Concurrent. Denken ze dat mensen hierdoor een keuken gaan kopen?
Watquote:Op woensdag 23 december 2020 20:31 schreef Ixnay het volgende:
Chisnall - Brown
Heb jij een andere wedstrijd gezien?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:31 schreef Ixnay het volgende:
Chisnall - Brown
Ps. Wat een lame reclames de hele tijd van Keuken Concurrent. Denken ze dat mensen hierdoor een keuken gaan kopen?
Morgen gourmet genotquote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Vriezzer het volgende:
Jurremeen kan best speren, maar a.u.b. val even een stuk af.
Ik denk dat ze moeiteloos kampioen worden helaas, ook als ze her en der een puntje laat liggen. Dat zal PSV nog veel meer doen komende maanden.quote:
Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typisch wel. Laatste pot van jaar kunnen ze het nooit opbrengen op ene of andere manier.
Welke wedstrijd was beter dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien?
Denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moeiteloos kampioen worden helaas, ook als ze her en der een puntje laat liggen. Dat zal PSV nog veel meer doen komende maanden.
Is ook wel te verklarenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)
Ligt nog een pijl van Pricequote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat wijzen naar de grond steeds?
En dan in winter Alvarez weg en wellicht Martinez?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)
Ja dat kan niet hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
Opa Stuntelaar moet het doen jongens. (lol)
Lang en Botman weg was ook al erg slim.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan in winter Alvarez weg en wellicht Martinez?
Erg mooi.
Alleen al vanmiddag waren Bunzing - Boulton, Mensur - Edgar & Gando - Razma alledrie van een hoger niveau.quote:
Mooiste van Rob was dat itempje met die graver in de tuinquote:
Botman begreep ik nog wel al schijnt hij nu al een van sterkhouders te zijn bij Lille. Dan vraag ik me wel af hoe goed ze dat hebben ingeschat. Lang was wel dom om weg te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang en Botman weg was ook al erg slim.
Waites - Campbell was ook zeer onderhoudend.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat was zonder twijfel de wedstrijd waar ik me het meest mee vermaakt heb.
White - Huybrechts idemquote:Op woensdag 23 december 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waites - Campbell was ook zeer onderhoudend.
Wattimena kennende heeft hij die al opgegetenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand z'n tourkaart afpakken aub
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef Szura het volgende:
Heeft Wattimena fans, buiten z’n eigen familie?
WIj kijken allemaal nog steeds. Zal toch niet uitsluitend uit zelfhaat zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef Szura het volgende:
Heeft Wattimena fans, buiten z’n eigen familie?
Meer omdat ik niks beters te doen hebquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIj kijken allemaal nog steeds. Zal toch niet uitsluitend uit zelfhaat zijn.
Volgens mij kijken de meesten om goed darts en spannende potjes te zienquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIj kijken allemaal nog steeds. Zal toch niet uitsluitend uit zelfhaat zijn.
Iedere keer dat hij op tv is weer tien kilo erbij.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
Wattimena is wel echt mokertjevet geworden zeg
Poh
HaxballGenotquote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk effe in het live Eredivisietopic. Alleen maar haxball gelul.
Bommen op VBL.
Ik vind het ook erg jammer dat @GGMM zijn ‘eigen’ subforum zo verpest.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Bommen op VBL.
Is erg irritant aan het worden ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Bommen op VBL.
Alsof er iets beters te doen is.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer omdat ik niks beters te doen heb
Er is toch een haxball-topic. Doe dat lekker daar.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat @:ggmm zijn ‘eigen’ subforum zo verpest.
Ik zou het lekker met de VBL mods uitvechtenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb daar al eens over geklaagd maar ik wacht tot op heden nog op antwoord. @:tagliano
Uhm ja, er was een reden dat ik dat tegen jou zei he.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het lekker met de VBL mods uitvechten
Ik heb vroeger wel eens gedart op spelpunt.nlquote:
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt pratenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het livetopic was daar verder al vrij dood voor er over haxball gesproken werd.
jippii of zoietsquote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens gedart op spelpunt.nl
Bestaat dat nog
Hahaha dit was zo mooiquote:
Dat werkte ook eigenlijk best wel goed voor zo’n simpel spelletjequote:
Botman was niet heel bijzonder bij Heerenveen (en zou bovendien een concurrent van Blind zijn geweest). Lang heeft toch ook nooit de indruk gewekt dat hij hét heeft. Je weet ook niet dat je zoveel aanvallende opties zou missen met blessures of gebrek aan vorm.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang en Botman weg was ook al erg slim.
Is er geen protocol?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb daar al eens over geklaagd maar ik wacht tot op heden nog op antwoord. @:tagliano
Oh dat kan ik me voorstellen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt praten
Hag kan ook eens afstappen van zijn links/rechts, liever iemand die niet recht is maar niet als een oud wijf elk duel in gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Botman was niet heel bijzonder bij Heerenveen (en zou bovendien een concurrent van Blind zijn geweest). Lang heeft toch ook nooit de indruk gewekt dat hij hét heeft. Je weet ook niet dat je zoveel aanvallende opties zou missen met blessures of gebrek aan vorm.
En dan heb je nog de bekende zwakke plek centraal achterin, waarbij het op het middenveld nog enorm meevalt dat Gravenberch zich zo ontwikkelt en Klaassen het beter doet dan verwacht, ook al is die nu ook minder dan in zijn eerste wedstrijden.
Kampioenschap zal lastig genoeg worden, laat staan gemakkelijk.
Je mist het punt een beetje vrees ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:49 schreef GGMM het volgende:
Kom ik hier even over darts praten zie ik allemaal posts over spelpunt.nl, jippii of zoiets en PubDarts 3D
Jammer dat @:tagliano de boel hier zo verpest.
De dienstdoende FA doet er zelf aan mee en mods zijn er niet dus ja. Er is geen enkele reden om die onzin niet in het desbetreffende topic te doen. Over 'normale' SC posts zoals we hier ook wel doen kan de rest gewoon gezellig meepraten.quote:
Doe dan lekker meequote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt praten
Neuh ik gebruik de rust voor andere dingenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dan lekker mee
Vroeger deed je dat nog wel eens.
Ach er staan 5 posts over haxball het is watquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje vrees ik
Ook jij mist het punt echt volkomenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat heeft dit met darts te maken
Of mag het alleen off topic zijn als jij het leuk vindt ofzo
Verkapte hitler groetquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doet Kenny gek met zn arm voordat ie gooit?
artritisquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doet Kenny gek met zn arm voordat ie gooit?
Jij zou een prima moderator zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker zwengelenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh ik gebruik de rust voor andere dingen
Dit heb ik net uitgelegd in mijn post.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De Punt bedoel jequote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje vrees ik
Oh dat kan goed.quote:
Er zijn 2 wedstrijden bezig.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach er staan 5 posts over haxball het is wat
Er is ook geen wedstrijd bezig of wat dan ook.
Maar mensen moeten iets te klagen hebben he
Ziet er niet uit joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
artritis
Nee, geen idee. Kutworp
Dank jequote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft hier ook geen zin, deze voorspelbare discussie is ook precies waarom ik het bij jou neer had gelegd @:tagliano.
Ik hou op met vervelend doen.
Zo rolt ie.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wattimena weegt echt 200 kilo. Ongekend
Gewoon naar de baas van GGMM gaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft hier ook geen zin, deze voorspelbare discussie is ook precies waarom ik het bij jou neer had gelegd @:tagliano.
Ik hou op met vervelend doen.
Dat is toch ongeveer het ideale dartsgewicht. Apart dat hij niet wat beter gooit.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
1800000000000 kgquote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan in het desbetreffende clubtopic posten kan ook, Feyenoord fans hadden dit al lang gezien.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon naar de baas van GGMM gaan.
Vind ik nog erg netjesquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"de ploeterende pinda" is niet echt aardig he
Wel waarheidsgetrouwquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"de ploeterende pinda" is niet echt aardig he
Wat is dit voor actquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
Het DRT Eredivisietopicquote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voortaan in het desbetreffende clubtopic posten kan ook, Feyenoord fans hadden dit al lang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Neequote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
He ventquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Dit account had toch een ban?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Oke.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Ga eens weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het DRT EredivisietopicSlowchat topic kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derde poging. Ernstig droevig,quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit account had toch een ban?
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het DRT EredivisietopicJij post ook nooit meer in het Ajax-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik gok dat Shreyas daar nu zijn gelijk aan het halen is?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post ook nooit meer in het Ajax-topic
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post ook nooit meer in het Ajax-topic
Dit verdwijnt straks weer. (of niet, dan halen we sowieso het record)quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja in feite post je daar nu al in
Je ziet dat zo’n Hendo ook geen schim meer is van het breeduitwaaierend galjoen dat hij ooit was.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het ideale dartsgewicht. Apart dat hij niet wat beter gooit.
Benieuwd wie er achter deze pogingen zit.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Derde poging. Ernstig droevig,
Flikker ajb opquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Doel je nu op mij?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoor
Allemachtig wat kan dat een bak zuur/emotie zijn
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Nee die krijgen we later nog.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat Shreyas daar nu zijn gelijk aan het halen is?
Ik ga ervan uit dat het op dit moment niet anders is daarquote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoor
Allemachtig wat kan dat een bak zuur/emotie zijn
Ik vind dat niet zo 'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die krijgen we later nog.
Hey maniquote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!
Ben jij ook fan van Smeetsmakelijk?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Die enkel knapt als een twijgje dan hoor. Komt nooit meer goed.
Ze zouden er goed aan doen de gouden standaard van DRT in acht te nemenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Die clubtopics word je ook niet vrolijk van nee. Dat is pas BDO niveau.
Ik heb besloten voor Jose de Sousa te gaan.quote:
Run je deze toko eigenlijk helemaal alleen? Ik dacht dat er altijd nog een mod was.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden er goed aan doen de gouden standaard van DRT in acht te nemen
Gelukkig is het makkelijk overslaan als je weer een enorme lap tekst van hem ziet staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo 'n leuke rubriek.
heywoodu en borisz zijn er ook!!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Run je deze toko eigenlijk helemaal alleen? Ik dacht dat er altijd nog een mod was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |