Volgens mij kijken de meesten om goed darts en spannende potjes te zienquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIj kijken allemaal nog steeds. Zal toch niet uitsluitend uit zelfhaat zijn.
Iedere keer dat hij op tv is weer tien kilo erbij.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
Wattimena is wel echt mokertjevet geworden zeg
Poh
HaxballGenotquote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk effe in het live Eredivisietopic. Alleen maar haxball gelul.
Bommen op VBL.
Ik vind het ook erg jammer dat @GGMM zijn ‘eigen’ subforum zo verpest.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Bommen op VBL.
Is erg irritant aan het worden ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Bommen op VBL.
Alsof er iets beters te doen is.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer omdat ik niks beters te doen heb
Er is toch een haxball-topic. Doe dat lekker daar.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat @:ggmm zijn ‘eigen’ subforum zo verpest.
Ik zou het lekker met de VBL mods uitvechtenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb daar al eens over geklaagd maar ik wacht tot op heden nog op antwoord. @:tagliano
Uhm ja, er was een reden dat ik dat tegen jou zei he.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het lekker met de VBL mods uitvechten
Ik heb vroeger wel eens gedart op spelpunt.nlquote:
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt pratenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het livetopic was daar verder al vrij dood voor er over haxball gesproken werd.
jippii of zoietsquote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens gedart op spelpunt.nl
Bestaat dat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |