Hahaha dit was zo mooiquote:
Dat werkte ook eigenlijk best wel goed voor zo’n simpel spelletjequote:
Botman was niet heel bijzonder bij Heerenveen (en zou bovendien een concurrent van Blind zijn geweest). Lang heeft toch ook nooit de indruk gewekt dat hij hét heeft. Je weet ook niet dat je zoveel aanvallende opties zou missen met blessures of gebrek aan vorm.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang en Botman weg was ook al erg slim.
Is er geen protocol?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb daar al eens over geklaagd maar ik wacht tot op heden nog op antwoord. @:tagliano
Oh dat kan ik me voorstellen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt praten
Hag kan ook eens afstappen van zijn links/rechts, liever iemand die niet recht is maar niet als een oud wijf elk duel in gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Botman was niet heel bijzonder bij Heerenveen (en zou bovendien een concurrent van Blind zijn geweest). Lang heeft toch ook nooit de indruk gewekt dat hij hét heeft. Je weet ook niet dat je zoveel aanvallende opties zou missen met blessures of gebrek aan vorm.
En dan heb je nog de bekende zwakke plek centraal achterin, waarbij het op het middenveld nog enorm meevalt dat Gravenberch zich zo ontwikkelt en Klaassen het beter doet dan verwacht, ook al is die nu ook minder dan in zijn eerste wedstrijden.
Kampioenschap zal lastig genoeg worden, laat staan gemakkelijk.
Je mist het punt een beetje vrees ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:49 schreef GGMM het volgende:
Kom ik hier even over darts praten zie ik allemaal posts over spelpunt.nl, jippii of zoiets en PubDarts 3D
Jammer dat @:tagliano de boel hier zo verpest.
De dienstdoende FA doet er zelf aan mee en mods zijn er niet dus ja. Er is geen enkele reden om die onzin niet in het desbetreffende topic te doen. Over 'normale' SC posts zoals we hier ook wel doen kan de rest gewoon gezellig meepraten.quote:
Doe dan lekker meequote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op persoonlijke titel: reteirritant als er opeens een kudde nonvaleurs een topic in komt en over iets gaat lopen roeptoeteren waar je met geen mogelijkheid over mee kunt praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |