Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Typisch wel. Laatste pot van jaar kunnen ze het nooit opbrengen op ene of andere manier.
Welke wedstrijd was beter dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien?
Denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moeiteloos kampioen worden helaas, ook als ze her en der een puntje laat liggen. Dat zal PSV nog veel meer doen komende maanden.
Is ook wel te verklarenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)
Ligt nog een pijl van Pricequote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat wijzen naar de grond steeds?
En dan in winter Alvarez weg en wellicht Martinez?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het al weken niet zo best, en als je ziet wat je nu allemaal brengt tweede helft. (ik noem een Ekkelenkamp, ik noem een Promes, ik noem een Rensch)
Ja dat kan niet hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
Opa Stuntelaar moet het doen jongens. (lol)
Lang en Botman weg was ook al erg slim.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan in winter Alvarez weg en wellicht Martinez?
Erg mooi.
Alleen al vanmiddag waren Bunzing - Boulton, Mensur - Edgar & Gando - Razma alledrie van een hoger niveau.quote:
Mooiste van Rob was dat itempje met die graver in de tuinquote:
Botman begreep ik nog wel al schijnt hij nu al een van sterkhouders te zijn bij Lille. Dan vraag ik me wel af hoe goed ze dat hebben ingeschat. Lang was wel dom om weg te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lang en Botman weg was ook al erg slim.
Waites - Campbell was ook zeer onderhoudend.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat was zonder twijfel de wedstrijd waar ik me het meest mee vermaakt heb.
White - Huybrechts idemquote:Op woensdag 23 december 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waites - Campbell was ook zeer onderhoudend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |