Ik vind dat niet zo 'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die krijgen we later nog.
Hey maniquote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!
Ben jij ook fan van Smeetsmakelijk?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Die enkel knapt als een twijgje dan hoor. Komt nooit meer goed.
Ze zouden er goed aan doen de gouden standaard van DRT in acht te nemenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Die clubtopics word je ook niet vrolijk van nee. Dat is pas BDO niveau.
Ik heb besloten voor Jose de Sousa te gaan.quote:
Run je deze toko eigenlijk helemaal alleen? Ik dacht dat er altijd nog een mod was.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden er goed aan doen de gouden standaard van DRT in acht te nemen
Gelukkig is het makkelijk overslaan als je weer een enorme lap tekst van hem ziet staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo 'n leuke rubriek.
heywoodu en borisz zijn er ook!!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Run je deze toko eigenlijk helemaal alleen? Ik dacht dat er altijd nog een mod was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |