Oke.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
Ga eens weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het DRT EredivisietopicSlowchat topic kan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derde poging. Ernstig droevig,quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit account had toch een ban?
quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het DRT EredivisietopicJij post ook nooit meer in het Ajax-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik gok dat Shreyas daar nu zijn gelijk aan het halen is?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post ook nooit meer in het Ajax-topic
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij post ook nooit meer in het Ajax-topic
Dit verdwijnt straks weer. (of niet, dan halen we sowieso het record)quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja in feite post je daar nu al in
Je ziet dat zo’n Hendo ook geen schim meer is van het breeduitwaaierend galjoen dat hij ooit was.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer het ideale dartsgewicht. Apart dat hij niet wat beter gooit.
Benieuwd wie er achter deze pogingen zit.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Derde poging. Ernstig droevig,
Flikker ajb opquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Doel je nu op mij?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoor
Allemachtig wat kan dat een bak zuur/emotie zijn
Nu mis ik dat Evert Ten Napel kloonaccount. Hohoho die dekselse Promes, de messen zijn geslepen in Tilburg!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Nee die krijgen we later nog.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat Shreyas daar nu zijn gelijk aan het halen is?
Ik ga ervan uit dat het op dit moment niet anders is daarquote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ooit afgehaakt hoor
Allemachtig wat kan dat een bak zuur/emotie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |