Zo rolt ie.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wattimena weegt echt 200 kilo. Ongekend
Gewoon naar de baas van GGMM gaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft hier ook geen zin, deze voorspelbare discussie is ook precies waarom ik het bij jou neer had gelegd @:tagliano.
Ik hou op met vervelend doen.
Dat is toch ongeveer het ideale dartsgewicht. Apart dat hij niet wat beter gooit.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
1800000000000 kgquote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voortaan in het desbetreffende clubtopic posten kan ook, Feyenoord fans hadden dit al lang gezien.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon naar de baas van GGMM gaan.
Vind ik nog erg netjesquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"de ploeterende pinda" is niet echt aardig he
Wel waarheidsgetrouwquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"de ploeterende pinda" is niet echt aardig he
Wat is dit voor actquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
Het DRT Eredivisietopicquote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voortaan in het desbetreffende clubtopic posten kan ook, Feyenoord fans hadden dit al lang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Neequote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Erg teleurstellend dat de erg vuile klootzak Bunting met 3-2 van de sympathieke Boulton heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik gunde Boulton veel meer een derde ronde plek dan de arrogante klootzak Bunting en ik gun hem daarom ook een gebroken gooiarm.
He ventquote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Dit account had toch een ban?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:58 schreef Yannick-d-v het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |