Neuh ik gebruik de rust voor andere dingenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dan lekker mee
Vroeger deed je dat nog wel eens.
Ach er staan 5 posts over haxball het is watquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje vrees ik
Ook jij mist het punt echt volkomenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat heeft dit met darts te maken
Of mag het alleen off topic zijn als jij het leuk vindt ofzo
Verkapte hitler groetquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doet Kenny gek met zn arm voordat ie gooit?
artritisquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Lonaa het volgende:
Waarom doet Kenny gek met zn arm voordat ie gooit?
Jij zou een prima moderator zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker zwengelenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh ik gebruik de rust voor andere dingen
Dit heb ik net uitgelegd in mijn post.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De Punt bedoel jequote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje vrees ik
Oh dat kan goed.quote:
Er zijn 2 wedstrijden bezig.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach er staan 5 posts over haxball het is wat
Er is ook geen wedstrijd bezig of wat dan ook.
Maar mensen moeten iets te klagen hebben he
Ziet er niet uit joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
artritis
Nee, geen idee. Kutworp
Dank jequote:Op woensdag 23 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Dit heeft hier ook geen zin, deze voorspelbare discussie is ook precies waarom ik het bij jou neer had gelegd @:tagliano.
Ik hou op met vervelend doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |